Verkleed naar kdv

Vraagje aan de crea-mama's

Donderdag mag Lindy verkleed naar de creche omdat een juf jarig is.

Nu natuurlijk het probleem...WAT MOET ZE AAN!!??

Heb geen verkleedkleren voor haar gekocht tot nu toe...En eigenlijk wil ik het ook niet kopen, tenminste, niet van die dure dingen omdat ze er zo weer uitgegroeid is.

Zag net tijdens het surfen iets van een kok. Dus ms moet ik mn keukenschort (die nooit gebruikt wordt) innemen en een muts knutselen. Pollepel en ovenhandschoen en klaar is ze.

Maar heeft iemand anders nog een leuk idee wat niet al te veel moeite kost?
Heb eventueel wel een oogkapje van een piraat, maar dat is niet echt leuk voor een meisje...
Ook heb ik nog wel een shirt liggen dat beschreven kan worden...

Alvast bedankt voor de reacties!
Sannemams

De Kok klinkt goed toch? Origineel denk ik hoor!

Kunt dr ook nog verkleden als juf? Die jarige! Op het shirt schrijven dat ze Juf(naam) is en mss dr haren anders doen dan normaal of een leuk hoedje oid?

En die verkleedkleren in de winkel zijn vrij ruim hoor, kunnen ze wel even aan.

Groetjes Saskia.

Ik zou voor de kok gaan!
En net als de vraag van Fleur over dag van de leidsters. Ik vind het belachelijk dat dit allemaal wordt gevraagd eigenlijk.
Als iemand jarig is dan ga je netjes gekleed met een tekening of knutselwerkje en niet van die rare eisen stellen. Druk genoeg heb ik t al, moet ik daar ook nog dingen voor doen. Pas ik voor..

groetjes Mariska

Bij Trekpleister verkopen ze prinsessenjurken van 20 euro voor 10 euro. Ik heb de Sneeuwwitjejurk gekocht voor Isabelle en die is nu nog te groot maar je kan hem makkelijk met een paar speldjes innemen tijdelijk. Het bovenstuk past heel goed.
Het is zo mooi om te zien!
Ik weet niet of nu nog te koop zijn, maar misschien kun je het vragen?

Groetjes Babybelle

Bij H&M heb je ook vleugeltjes, kroontjes en zo, voor niet zo veel geld. Wellicht met een leuk jurkje van haarzelf en je hebt een elfje of een prinsesje.

Groetjes

Terug
Bovenaan