Verklevingen, Wie nog meer?

A

Anoniem

Guest
Wie kan mij wat informatie geven over verklevingen? Ik heb verklevingen, en Vroeg mij af of je met verklevingen ook Zwanger kunt Raken, en of die Zwangerschap dan aanhoud? Ik voel me ineens zo Zwanger deze maand! ben al bij de dokter geweest, over 5 dagen mijn NOD, En ik moet Weer afwachten..Ik word er niet Goed van,,!

Ik kan je niet veel informatie geven over verklevingen. Kan je op het internet niets vinden hierover? En je heb je dat niet met je huisarts besproken?

Zal voor je duimen dat het raak is en succes!!!

Liefs RH

Dankjewel, Vanacht Weer mn bed uit gerent om te Plassen, Steken in mn Linker Boorst, Heel erg moe.. Ik weet het niet meer, Ik ben gister Morgen bij de huisarts geweest, omdat ik steken in mn Buik had, en ik bang was Voor een buitenBaarmoedelijkse ZW, Maar dat was niet het geval.. Nu nog 4 Dagen voor mijn NOD. Spannend!!!

Heb je geen testen vaar je al vroeg mee kunt testen??
Ik heb ze van sensitest besteld want bij de vorige zwangerschap had ik ze ook en ze bevielen heel goed.

Succes er mee en we duimen voor een zwangerschap

ik heb met de goedkoopste kruidvat testen (2voor 5 euro, met pipetje) getest ook 4 dagen voor mijn nod en die gaf ook zwanger aan., zou je die kunnen proberen.

Vanaf gister in mijn linker Borst een opgezette Klier? geen bobbeltje, meer een strengel.. Dit alles kan ook komen omdat mijn NOD er aan begind te komen, Maar ik heb dit nooit eerder gehad? zelfs niet bij mijn 1e zwangerschap! Nu nog 3 dagen Voor Mijn Ongesteldheid eraan begind te komen..Spannend meiden,,!!!

Terug
Bovenaan