Verklevingen

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Vroeg me af of er hier meiden tussen zitten die last hebben van verklevingen?
Ik zelf had/heb verklevingen in het onderste puntje van me buik en eierstokken zijn verkleefd.
Ben op zoek naar meiden die het ook hebben.
Zat al op het andere forum van zwanger worden, maar kon daar niet echt iemand vinden die dit ook heeft.

liefs

Hoi!

Mijn eileiders zijn verkleefd. Toen een spontane zwangerschap bij ons uit bleef, zijn we het medische traject in gegaan. Daar constateerden ze na een kijkoperatie dat mijn eileiders in die mate verkleefd zijn dat er eigenlijk geen kans bestaat op een spontane zwangerschap. Vroeger heb ik een cyste gehad boven mijn baarmoeder en toen hadden ze al gezegd dat ik van de rechtereileider niks meer  hoefde te verwachten. Toen hoopte ik nog dat de linker eileider nog wel in orde was. Helaas was dit niet het geval. Met een eileider kun je namelijk gewoon spontaan zwanger worden.
Wij zijn  na de operatie  direct op de wachtlijst voor IVF gezet. Dat was op 31 januari 2007. In juni zijn we met de eerste IVf behandeling  begonnen en ik ben nu zwanger!
Geef de hoop dus niet op. Zoveel als ze voor vrouwen kunnen doen, zo weinig kunnen ze helaas voor mannen doen.
Ik wens je heel veel succes en de hoop niet verliezen, hoor!

Gr. Kroesie

Hoi ,

Ik weet sinds kort dat ik ook verklevingen had, ben net geopereerd en alles is weer gemaakt.... Zat ook onderin mijn baarmoeder verklevingen. Ben jij er ook aan geholpen? en hebben zij iets tegen jou gezegd of dit terug kan komen? ik dacht hett namelijk wel.

Gr Ester

Terug
Bovenaan