verkouden baby van 2 weken

Getverdemme, daar zit je nog niet op te wachten.

Wij hebben het bij Merlijn (10weken) gelukkig kunnen uitstellen maar helaas hij is het nu ook. Grote groen snottebellen en hoesten. En jammer genoeg dus gebroken nachten.
Ik ga als het vannacht weer zo mis is morgen na de huisarts. Vind hem met z'n 10 weken toch nog wel heel klein voor zo'n hoestje.

Wij moeten ook maar verkouden worden dan maken we terminste goed antistoffen aan die Lucas en Merlijn dan via de bv krijgen.

Groetje
Mo

Hallo,
Ik herken dit. Onze dochter heeft dit in het ziekenhuis gehad. Bij haar is toen het RS-virus geconstateerd. Dit kan bij kleine baby's en prematuren in het ergste geval tot ademhalingsproblemen leiden. Onze Tessa heeft toen ook zuurstof bij gekregen. Ze is overigens wel een maand te vroeg geboren. Hou het goed in de gaten!!

Petra, mama van Tessa (03.10.06)

hoi hoi

Ons zoontje is nu 8 weken,maar toen hij 2 weken was was hij ook erg verkouden.
Ook met flinke groene snottebellen.
Het is helemaal vanzelf weer overgegaan.

Groetjes christel

Hoi,
Mijn dochtertje van 6 weken ligt nu sinds een week in het ziekenhuis met het RS-Virus.
Ik was er al 4 dagen mee naar de h.a. aan het hobbelen omdat ze zo erg hoeste en het ontzettend benauwd had.
Hij zij dat het een normale verkoudheid was. Ik dacht aan erger, maar wilde ook niet de overbezorgde moeder uithangen (stom). Vrijdag vertrouwde we het niet meer en zijn we naar de eerste hulp gegaan. Ons meisje was toen al doodziek en bijna uitgeput. Flink schrikken natuurlijk. Gelukkig gaat het nu langzaam aan beter.

Ik wil hiermee zeggen, ga op je eigen gevoel af en wacht niet te lang. Het kan namelijk heel gevaarlijk zijn voor jonge baby's. Ik heb m'n lesje wel geleerd, dit overkomt me geen 2e keer meer. Als ik het niet vertrouw ga ik direct naar de eerste hulp.

Terug
Bovenaan