Verkouden baby

<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn kleine meid is 10 maanden oud en snot verkouden. Ze heeft waterige oogjes, hoest als een zeehondje en het snot loopt in straaltjes uit haar neus. Zodra ze gaat liggen, is het paniek. Dan krijgt ze bijna geen lucht. </p><p>Ik geef haar voor ze gaat slapen al een beetje thijmsiroop, zoutoplossing in haar neusje en babyluuf op haar borst. Maar helaas komt ze gewoon niet in slaap :(</p><p>Heeft iemand de goude tip om het haar iets aangenamer te maken? </p>

Een halve ui naast bed werkt bij ons altijd perfect! Ook het hoofdeind een beetje omhoog (iets onder het matrasje neerleggen). Van te voren even lekker in bad, of stomen in de douche. Naar he, als ze zo snot verkouden zijn! Beterschap! 

Een halve ui naast bed werkt bij ons altijd perfect! Ook het hoofdeind een beetje omhoog (iets onder het matrasje neerleggen). Van te voren even lekker in bad, of stomen in de douche. Naar he, als ze zo snot verkouden zijn! Beterschap! 

Het is vreselijk ik ken het van mijn baby ze was 3 maanden en snotverkouden 
ik heb kokendwater in allerlij schaaltjes gedaan  en op verschillende plekken neergezet en een ui op een bord , veel liefde geven veel drinken en lekker de hele dag in je arm laten liggen zo worden ze het snelst beter

Huisarts vragen of ze een neusspray voor kan schrijven. 
Via de huisarts kan je een spray krijgen met xylometazoline, in een hele lage dosering. Geloof 0.02mg ofzo. Voor een weekje is dat voor een super erg fijn! 

Otrivin baby neusspray is fijn. Gebruiken wij bij ons 3 maanden oude zoontje ook.
Voor het slapen gaan sprayen we een keer..en maak wel van te voren het neusje schoon. 

Ik gebruik ook gewoon een ui. Werkt het allerbeste. En op de opvang hebben ze buiten bedjes, perfect want dan is haar neus lekker open, heeft normaal slaapje overdag gedaan en is dan dus uitgerust genoeg om savonds weer normaal in slaap te komen. En het matrasje iets omhoog idd.. 

Terug
Bovenaan