Verkouden baby

<p>Hoi, mijn dochter van 13 weken is heel verkouden. Het begon met een neusverkoudheid en nu in het gezakt naar haar keel. Hierdoor hoest ze en is ze erg schor. Ik heb neusspray, haar bedje beetje omhoog en een ui naast haar bed. Nog andere tips? Ik doe geen oog dicht ;)</p>

https://www.bol.com/nl/p/hoy-dia-neusreiniger-baby-elektrische-neuszuiger-met-usb-aspirator-snotzuiger-baby-verzorging-neuspompje-baby-neuspeer-toetenvegers-snoetenpoetsers-baby-neusreiniger/9300000030171922?referrer=socialshare_pdp_androidapp

Dit ding doet hier echt al wonderen!! Is echt het geld meer dan waard. In combinatie met de andere die je zegt inderdaad.

En luuf onder de voetjes smeren. In bad doen met eucalyptus van zwitsal.

In de hoest/keelpijn-fase heeft iedereen het zwaar. Want soms is de hoest gewoon droog en is het slijm al weg. Dan heeft dus weinig zin. Wel al en toe wat extra drinken geven om de keel een klein beetje te smeren en evt paracetamol als je kindje er pijn van heeft. Sterkte ?.
oh en je kan evt ook nog stomen (hete douche aanzetten en met je ukkie in de badkamer gaan zitten)

Keel vochtig houden is goed om het wat te verzachten. Dat betekent niet dat je er dubbele flessen in moet gooien, maar gewoon regelmatig kleine slokjes (water) geven. 
Als het slijmerige hoest is, helpt het ook wel om af en toe wat neusspray in de mond/keel te sprayen.

Maar uiteindelijk is het gewoon uitzitten en veel knuffelen :)

Terug
Bovenaan