verkouden en eten

Hoi,
mijn zoontje van bijna 9 maanden is sinds een paar dagen snipverkouden en kan geen hap door z'n keel krijgen, slaapt en drinkt slecht. De neusdruppels met zoutoplossing werken niet echt. Soms ben ik blij als ik er 90 cc pap in krijg, maar dan spuugd hij het er net zo snel met een boertje uit. Hij houd het eten ook heel lang in zijn mond en wil dan niet slikken, net zolang tot het zijn mond uit loopt. Dit kan zo toch niet doorgaan. Wie heeft er tips?
 
Misschien heeft hij ook wel last van zijn keel. Dan kunnen ze inderdaad moeilijk slikken. Ik zou als ik jou was even langs de dokter gaan zeker voor het weekend.

Het belangrijkste is dat hij drinkt ook al is het alleen sap of water. Drinken is de eerste levensbehoefte en eten komt wel weer als hij beter is.

Groetjes en succes joyce mama van Mara
 
Wij hebben gewoon tussendoor een slokje venkelthee laten drinken. Is heel goed tijdens verkoudheden en zorgde ervoor dat het keeltje weer vrij kwam. Zelfs tijdens het normale drinken, gewoon tussen door een slokje laten drinken, daarna gind de melk er ook weer in.

Succes
 
Terug
Bovenaan