Verkouden en weer veel spugen??

Hoi meiden,

Sinds Quinn nu een dikke week erg flink verkouden is hij ook weer begonnen met spugen.
Quinn heeft reflux, maar dit ging op een gegeven moment zo goed, dat hij nu gewoon nutrilon 1 drinkt en niks meer tegen het spugen krijgt.
Maar nu sinds een week is het met boeren tijdens de fles drinken dat hij steeds weer wat melk uit spuugt en als hij gewoon in de box of speelkleed ligt te spelen, dan spuugt hij ook regelmatig weer wat melk uit.
Hebben jullie nog tips wat ik kan doen?? Heeft dit misschien met de verkoudheid te maken?? Want hij zit echt goed flink vol. Hoesten en snotteren als een grote.

Liefs marielle Quinn 5 maanden

Ik zou gewoon weer johannes geven,Bryana is ook een spuugbaby,en een tijdje werd het minder,maar toen begon ze weer,ik geef d,r gewoon johannesbroodpitmeel weer,en ja verkoudheid is echt erg voor die kleintjes,
Beterschap xxx Bianca en Bryana

Ja zielig he. Quintus is ook verkouden. Hij slaapt echt but. Kan 4 keer op een nacht naar hem toe om hem te troosten :( Smeer hem in met Luuf en geef hem zoutoplossing neusspray, maar dat helpt voor geen meter :(

Quintus 5 mnd

ik hoor hier eigenlijk niet maar reageer toch ff
als een kleintje verkouden is en vol zit met slijm licht melk erg zwaar op de maag wat ik altijd met mijn kinderen doe en deed als ze verkouden waren is de fles verdunnen dus bv op 180 cc water 4 ipv 6 schepjes hier door is de melk lichter op de maag en hebben ze minder last van slijm en evt misselijkheid
succes en vooral beterschap
angela juni forum en moeder van 4 (b)engeltjes

Wat ik je kan adviseren is kijk eens naar Integratieve Manuele Therapie. waarschijnlijk heeft het middenrif klem gezeten tijdens de bevalling en daardoor heeft je kindje last van reflux met IMT is de spanning van het middenrif af te halen. het is echt een heel bijzondere techniek!

Misschien heb je het al geprobeerd, maar Olivia begon ook weer te spugen. We roeren nu de fles door ipv schudden en nu spuugt ze nog maar een klein beetje!!

Hier is Olivia helaas ook weer snotverkouden.

Terug
Bovenaan