Verkouden... Hartverscheurend!

Mijn mannetje is verkouden en dat is hartverscheurend om te horen en te zien. Gelukkig is hij er nog steeds vrolijk onder, alhoewel hij iets minder drinkt en slaapt dan gewoonlijk, maar mogen nog niet klagen.

Hebben jullie nog goede tips?
Ach zal uiteindelijk wel weer over gaan, hopelijk snel!
 
met je onder de douche nemen door de damp kan de neus open worden ipv neusspray .

Beterschap is inderdaad zieligjes ...
 
hou het in de gaten!! Tess heeft begin januari met rs-virus in het zkhs gelegen, toen was ze nog maar 2 dagen ziek, het kan heel hard gaan! Als hij maar blijft drinken zal het wel gaan. ze mogen ook otrivin of zoutoplossing druppels om de neus open te houden! is zielig om te doen, maar tis nog zieliger als ze geen lucht hebben en daardoor niet kunnen drinken! beterschap met hem! tis zo rot om je kind zo te zien hé!! :(
 
Ff onder douche of otrivin gebruiken. Logan vind de otrivin niet erg en onder de douche komt het heel snel los

Beterschap
 
zielig! Mijn mannetje is ook snotverkouden! Ik heb al een ui onder zijn bedje gelegd... en otrivin inderdaad! en zo'n pompje voor snottebelletjes. verder weet ik het ook niet.... :(
 
Thanks voor de tips ladies, daar kan ik wat mee. Meneer zou vandaag in badje, maar ga dus lekker met hem onder de douche. Vind mama ook heeeeerlijk!
 
Hier is Lucas al sinds december wat verkouden. Ik gebruik Otrivin zoutoplossing, 3x per dag. In het begin had ik het niet in de gaten, maar merkte dat hij minder ging drinken. Met gebruik van de neusspray drinkt hij veel beter. Hij krijgt 5 flessen van 180cc/6 schepjes melk. 4 van de 5 drinkt hij helemaal leeg.

Had te horen gekregen dat het heerst.
 
Terug
Bovenaan