Verkouden/verstopte neus.

Lieve allemaal.

de laatste dagen ben ik gelukkig wat opgeknapt.. na een paar weken goed ziek te zijn geweest, en nu na 2 dagen is het weer zover hoor, ben weer aangestoken door die misselijke verkoudheid, nu zit mijn neus verstopt en kan nauwelijks adem halen, en dat is echt vervelend.. ben momenteel ook zwanger en ben bang dat het gevolgen kan hebben, kan nauwelijks
slapen dus kom niet aan mijn rust.. heeft er iemand hier tips voor? heb zowat alles geprobeerd en ben het ondertussen echt beu raak er goed geirriteerd aan!

Liefs van mij!

Oh heel herkenbaar hoe vervelend dat inderdaad is. Helaas geen tips, behalve het gebruikelijke van neusspray (zoutoplossing),vaporup, keelsnoepjes en paracetamol. Maar voor zover ik weet heeft het verder voor je zwangerschap geen gevolgen. Behalve dan dat het nog vervelender zwaar wordt.
Hoop dat het snel over is

Erg vervelend een verstopte neus..Moet bekennen dat ik gewoon neusspray heb gebruikt..ik was erg verkouden aan het eind van mn zwangerschap..Door de neusspray kon ik goed slapen en had zo energie genoeg voor de bevalling..Heb de verloskundige ook niet gehoord dat je dit niet mag gebruiken? Ben overigens 14-3 bevallen van een gezonde zoon..

Terug
Bovenaan