Verkouden

<p>Hey allemaal,</p><p> </p><p>mijn zoontje van 20 weken is erg verkouden. Hij kan nauwelijks door zijn neus ademen en vind het zelf een beetje eng met slapen. Ik gebruik neusspray en ook het pompje om zijn neus schoon te maken. Nu vraag ik me af zijn er nog andere mogelijkheden? Ik hoor het graag !</p>

Heyhey  ik zweer bij de neusspray van physiomer. Dit is een neus spoeling. En een neus zuigertje.
Mijn zoontje is zo van zn verkoudheid af elke keer.
misschien  is dit wat voor je ?

Ui naast het bed werkt erg goed. Daarnaast een badje met "adem vrij" wasgel van kruidvat  voor het slapen doe ik ook, werkt volgens mij ook wel aardig.

Bedje bij het hoofdeinde een klein beetje hoger zetten door een boek onder de poten. Dan loopt de neus een beetje leeg. 

Hallo, 
Wij zetten altijd de douche heel warm. En dan nemen we onze zoon op de schouder om te stomen. Kan het slijm los komen en kan hij het eruit hoesten. Ook neus spray gebruiken en het zuigertje inderdaad. Er is ook een eucalyptus lijn vab zwitsal. Dat helpt ook om beter te ademen.  
En als ze 6maanden zijn mag je balsem van luuf gebruiken. Dit smeerde ik op zijn rompertje of slaapzak . Ik vond het nog te sterk voor op de blote huid. 
En op de zij leggen met slapen. Dan hebben ze ook minder moeite met ademhalen. 

Tja meer kan je niet doen voor die kabouters. Gelukkig is het al met een paar dagen over. 
Sterkte er mee !

Zo zielig is dat he.

Wij gebruiken dan neusspray, stomen en in bad gaan. Dat maakt het allemaal los.
Je wil het denk ik niet horen maar onze dochter werd bij de 5 maanden ongeveer verkouden en was er pas met 8,5 maand vanaf. Nu is ze 10 maanden en begint het weer..

Bedankt voor al jullie tips, heb er zeker wat aan! en ga aan de slag met al jullie tips. Hopen dat het snel overgaat en ik wil met een gerust hart kan slapen !

Terug
Bovenaan