verkouden

Hallo,

Ik heb een dochtertje van 4,5 maand. Ze is al een tijdje verkouden en ik gebruik al 3 weken een neusspray met zoutopplossing. Maar het lijkt steeds erger te worden. Ze ademt nog wel door haar neusje, maar je hoort haar gewoon rochelen. De snot zit erg in de weg lijkt het, maar er komt niks meer uit.
Wat kan ik hieraan doen? Ik weet totaal niet wat ik allemaal kan proberen hiertegen, maar ik vind het zo zielig voor haar.
 
hoi sara mischien kan je stomen proberen in je badkamer de hete kraan laten lopen met de deur dicht, en daarna je dochter in de badkamer zetten voor zo 3 min, ook kan je mischien luuf gebruiken krijgen ze meer lucht van,maar een neusspray kan je gewoon blijven gebruiken hoor! mijn dochter van 9 maanden gebruik al non-stop neusspray vanaf haar 4 de maand.Zei is altijd verkouden en laten we maar hopen dat ze er overheen groeien,
 
hoi
klinkt misschien een beetje lullig maar zo is he niet bedoelt maar misschien kun je eentijdje niets proberen
mijn zoontje van 4 maanden gaf ons ook de indruk dat hij vreselijk verkouden was en toen hebben we een tijdje niets gebruikt en op dit moment gaat het goed wij hebben bij ons het idee dat het gewoon bij hem hoort
hij klinkt echt superverkouden maar er is geen snot te zien en ook hij roochelt heel erg,
 
ik wil ook niet lullig klinkenm maar als je er niets aan doet( verkoudheid) dan kan het gaan onsteken gevolg( ooronsteking,keelonsteking en noem maar op in ieder geval veel; ellende
 
Neusspray (zoutoplossing) helpt niet tegen verkoudheid, het verlicht alleen. De spray zorgt alleen dat de luchtwegen vochtig blijven, waardoor ze minder irriteren, en ze reinigen de neus een beetje.
Dit is ook het enige wat je kunt doen, samen met stomen en van die bakken water aan de verwarming hangen. Verder is het een kwestie van troosten en afwachten. Sorry. (ik heb dit van mijn HA en die van een kennis)
Veel succes.
 
wat je ook kunt proberen is VICKS BabyBalsem zachtjes op de borst wrijven en baby kan wat vrijer ademen.zelf heb ik voor mijn baby gebruikt werkt prima
groetjes sus
 
Terug
Bovenaan