verkouden

Hoi,
Volgens mij is Amy een beetje verkouden aan het worden. Deze morgen zag ik wat snot in haar neusje zitten. Hoe kan ik hier het beste mee omgaan?
Ik weet nog dat de kraamhulp destijds eens wat snot uit haar neusje gehaald heeft, maar ik weet niet meer hoe ze dat deed. En is het mogelijk dat ze hierdoor wat hangerig, huilerig en vervelend is??
Groetjes
Audrey
 
hoi
er zijn best een hoop dingen tegen verkoudheid. Zo heb je een zuigtuutje, hiermee zuig je de snot uit de neus, nadeel is dat ze het niet echt fijn vinden. Wat ik beter vindt werken is de neusspray voor baby's, je hebt ook voor in bad speciale zeep met, een soort stoombad. Genoeg dus om je kindje te helpen.
Groetjes Bianca
 
Onze dochter had er ook last van ik heb een neuspeer gekocht bij de hema en de snot eruit gezogen ook al vinden ze het niet leuk het is wel verlichtend en als tip kreeg ik om met haar onder de douche te gaan en haar dan met haar buik op mijn arm vast te houden dan bungelen armen en benen naar benee dan kan het snot en slijm eruit lopen en dat werkte ook ze was er toen best snel vanaf!!!

Suc6
 
Terug
Bovenaan