verkouden!

Help! Mijn dochtertje Sofie is voor het eerst goed verkouden. Ze heeft een snotneusje en hoest erg hard. Ze is nu 8 maanden. Weet iemand wat ik het beste kan doen om het voor haar wat aangenamer te maken???
Dank alvast> An
 
Hoi

Ik zal niet al te veel doen, het is volgens mij het beste als ze het uit zichzelf uitziekt.
Maar mocht dat niet lukken, er zijn neussprays speciaal voor kinderen onder de 1 jaar. Dat is met alleen zoutoplossing. En bij de drogist verkopen ze ook hoestdrankjes voor kinderen onder de 1 jaar.
Sterkte met je kleine meid!! Zielig he als ze niet lekker zijn?

Groetjes Ria
 
Ja, zeker zielig, helemaal als je zo weinig voor ze kan doen.
Ik vraag me ook af of ik wel naar buiten kan met haar, het is nu zo lekker weer. Maar mischien wordt het dan wel erger.

Groetjes van An
 
Als ze koorts heeft zou ik niet naar buiten gaan maar als ze alleen verkouden is dan kun je haar goed inpakken en gewoon lekker naar buiten,even in de buitenlucht.
Ik hoop dat ze snel beter is want het is idd niet leuk om die kleintjes ziek te zien.
Groetjes
 
Wij spoelen de neusjes met zo'n speciale zoutoplossing (dat mag je zo vaak doen als nodig).
Wij hebben alleen 's avonds voor het slapen gaan een speciale babyneusspray gebruikt zodat het neusje vrij is bij het inslapen.

Verder inderdaad, als ze geen koorts heeft, gewoon lekker aan de frisse lucht, dat doet alleen maar goed.

Groetjes en beterschap.
 
Tussikind schijnt goed te helpen. Bed bij hoofdeinde een beetje omhoog. ui onder het bed. Zoutoplossing, Bisolvon voor baby's. Zielig he. Ik vond het bij mijn zoon ook zo zielig.
 
je hebt van natusan speciale babybadschuim voor verstopte neus enzo.. (breath easy bath..) beetje eucalyptus achtig.. en babyvicks smeren of luuf.. en zoutoplossing spray voor in het neusje.. die kleine van ons heeft het vaker dat merk je zeker wel, hi, hi..
 
Terug
Bovenaan