Verkouden

Mijn zoontje is heel erg verkouden. Veel niesen en hoesten. Hiermee komt dan ook gelijk zijn voeding eruit zetten. Het is erg zielig. Hij nu ruim 7 maanden. Ik wilde graag weten of jullie nog tips hebben. Wondermiddelen om hem een beetje te helpen. Ik hoor het graag. Hij heeft geen koorts of zo. Is alleen maar errug verkouden.

Groetjes El
 
Hier gaan we altijd samen onder een warme douche ff lekker alles los stomen.

Voor de hoest hebben we een hoestdrankje gehaald bij de apotheek. En mocht het heel erg zijn dat ze zich rot voelt dan geef ik haar een zetpilletje.

Een ui (gesnede) bij het bed helpt ook wel wat. Maar prikkeld wel de luchtwegen.
Succes
 
Zielig he!! Tja mijn zoontje heeft er ook veel last van, creche he.

Maar goed, tips, baby luuf op op de borst en rug insmeren voor het na bed gaan, matras een beetje hoger leggen aan het hoofdeinde (handdoek of iets eronder leggen), een vochtige handdoek op een licht verwarmde verwarming. Wij gebruiken ook homeopatische hoestdrank van VSM.

Beterschap!!!
 
Onze dochter is de afgelopen week ook ontzettend verkouden geweest en ik heb (met tips van dit forum) tussiskind van VSM gebruikt tegen het hoesten. Ik ben het gisteren gaan gebruiken en merk nu al verschil. Als je denkt dat je kindje geen pijn heeft of geen koorts zou ik zomaar geen zetpil geven. Net als bovenstaande reactie gebruik ik ook LUUF en het helpt heel goed.
Succes!!!
Groetjes Daantje
 
Zoutoplossing meerdere keren per dag kan ook veel helpen.
Verders gebruiken wij van jongs af aan de homeopatische hoestdrank Castanea complex van Pfluger.
Probeer uit voorzorg ook eens Caltrivat van VSM. Dit werkt weerstandsverhogend en zolang het kwakkelend weer is een echte aanrader. Kan minstens een maand duren voordat je merkt dat het werkt
 
Terug
Bovenaan