verkouden

Hoi, hoi

Onze dochter van 11 maanden is nu zo'n 3 dagen erg verkouden, Loopneus en slijm in d'r keel. En een flinke hoest.  Ze slaapt erg slecht op het moment omdat ze zo verkouden is. Ze heeft geen koorts. Ik heb neusdrubbels en luufbaby en een hoestdrankje gehaald. Wat denken jullie? Zal ik toch maar langs de huisarts gaan of nog even afwachten. Ze is overdag wel erg vrolijk en speelt lekker. Maar s'nachts heeft ze het best slecht.

Groetjes Yvette.

Hoi,

Ik zet meestal een doorgesneden ui op de kamer van mijn dochter als ze verkouden is. Dat helpt erg goed tegen een verstopte neus.
Ik zou met alleen een verkoudheid niet naar de huisarts gaan na 3 dagen, maar je kunt natuurlijk altijd een afspraak maken als je het niet vertrouwd.

Groetjes

Hoi,

Vervelend dat je dochter verkouden is. Zelf zou ik ook nog niet naar de huisarts gaan zolang ze nog goed drinkt en allert is. Maar als jij je zorgen maakt kan je altijd de doktersassistent bellen. Zij kan je ook advies geven.

Beterschap groetjes Sanne

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reacties, het gaat al een stuk beter met onze dochter. De verkoudheid is al een stuk minder geworden. Ik ben niet naar de huisarts gegaan, vond het toch nog een beetje te vroeg en ze had ook geen koorts en bleef vrolijk.

Groetjes Yvette.

Terug
Bovenaan