Verkouden

Hallo allemaal,
Wie o wie heeft goede tips??/
zoon lief van 4 maanden is verkouden en is echt schror zo zielig.
Gisteravond nog naar huisarts geweest maar alles was oke, gelukkig.(Cas heeft namelijk toen hij 2 maanden was in het ziekenhuis gelegen voor slecht eetgedrag maar goed dat is een lang verhaal  en ik merk aan mezelf dat ik toch bezorgder ben dan bij mijn dochter Sanne die nu 2 jaar is).

Maar goed hebben jullie tips om hem een beetje te ontlasten?

Groetjes Miranda

Hallo,

Ik heb voor mijn zoontje bij de apotheek zoutoplossing gekocht. Dit helpt wel redelijk.

Hou wel in de gaten dat jouw kindje het niet in eens benauwd krijgt en erg begint te hoesten! Dan bestaat er de kans dat hij het RS virus heeft. Dus: vertrouw je het niet, raadpleeg dan wederom de arts! (daar zijn ze uiteindelijk voor!)

Succes!

Rolanda

Zielig hé als ze zo verkouden zijn. Mijn dochter had het ook goed te pakken maar het gaat nu gelukkig een stuk beter.
Ik deed haar 's avonds voor het slapen gaan (vóór de voeding) in een lekker warm bad met zwitsal menthol. Daarna smeerde ik haar in met LUUF (speciaal voor baby's onder de 3 jaar, kun je bij t Kruidvat kopen), is een soort dampo. En ik had ook van Otrivin een neusspray gekocht.
Op zich moet het vanzelf overgaan maar met deze hulpmiddeltjes kunnen ze een beetje beter slapen. Toen ze heel benauwd was heb ik haar ook vloeibare paracetamol gegeven zodat ze beter kon doorslapen.
Heel veel succes en bij verhoging wel naar de dokter gaan hé?
gr. Sonja

Terug
Bovenaan