verkouden

Mijn zoontje Jeroen (5 mnd) is al zeker 3 weken verkouden. Telkens als ik denk dat het beter wordt begint het gesnotter weer (meestal na de dagen op het kdv). Ik ben wel bij de huisarts geweest om te kijken of het echt alleen een verkoudheid was, maar zijn longen klonken helemaal schoon.
Ze schijnen het nodig te hebben om hun weerstand op te bouwen maar ik vind het wel zielig voor hem dat het zo lang duurt. Het gekke is wel dat hij gewoon heel vrolijk blijft.... gelukkig maar!
 
Mijn zoontje (nu 7 mnd) is vanaf zijn geboorte ook regelmatig verkouden. Met name sávonds komt het opzetten en heeft hij dan moeite met inslapen. Ik doe hem dan in een kruidenbadje zodat alles een beetje los komt en hij lekker kan slapen. Verder is het een gezond en vrolijk mannetje, dus maak ik me niet al te veel zorgen.
 
ongeveer tot ze 1 3maanden zijn, ze moeten een hele weerstand opbouwen, dus is het nodig vor later, als je je zorgen maakt gewoon even naar d ehuisarts, maar ik ben vanddag toevallig geweest tom is nu 11,5 maanden en ze zei dat het heel gewoon is na ong 13 maanden gaat het over en begint weer een tijd als ze naar de peuterspeelzaal gaan.
 
Terug
Bovenaan