Verkouden

Hoi,

Ff een vraagje. Mijn zoontje van 8,5 maand is altijd verkouden. Sinds hij in het ziekenhuis heeft gelegen toen hij 3 weken oud was is hij verkouden. Het wordt soms wel wat minder maar hij blijft echt continue blaffen...
Hij heeft er niet echt last van; is niet ziek ofzo. Maar toch vind ik het maar een akelig hoestje...

Zijn er meer mensen met dezelfde ervaring; zo ja wat doen jullie daar dan mee.

Mijn huisarts heeft me verzekerd dat dit nog wel een paar jaar kan duren zo. Geen fijn vooruitzicht.
 
mijn zoon van 2 jaar en 3 maanden is de eerste jaar van zijn leven heel veel verkouden geweest. hij had vooral moeite met ophoesten en ik ben toen regelmatig naar de arts geweest om naar zijn longen te luisteren. gelukkig nooit een longontsteking of zoiets. ik heb veel neusspraytjes gebruikt. enzo. het 2e jaar ook regelmatig verkouden maar minder heftig. nu heeft hij ook steeds meer kracht gekregen om optehoesten en snap hij het ook een beetje. hij slaapt nu ook beter als hij flink verkouden is. hij krijgt dan voor de nacht een beetje luuf op zijn borst. mijn dochtertje is nu 7 maanden en ook steeds verkouden. net weer over en de volgende verkoudheid staat weer voor de deur, maar ik ben er nu ondertussen aangewend. ze gaan 1 dag per week naar de creche dus lopen veel virissen op. een voordeel zegt de arts.. als ze naar school gaan hebben ze wat meer weerstand opgebouwd dan kinderen die niet naar de creche zijn geweest.. die moeten de weersatnd dan nog opbouwen. dus dat geloven we dan maar.
succes. gr, mariette
 
Hoi