verkouden

Hoi allemaal,
Mijn dochter van 9 maanden is nu al 2 weken snotverkouden. Ik heb alles gehad volgens mij maar niks helpt. De hoest is los maar het wordt maar niet beter. Ik ben ondertussen aan het einde van mijn latijn. Overdag is niks goed en huilt ze uren. Ook als ik haar op de arm heb. Slapen doet ze wel goed. Heeft iemand dit ook al eens mee gemaakt? of tips?
Graag hoor ik het wel.

 
wij namen onze zoon mee onder de douche, met dat zwitsal spul voor verkoudheid (eucaliptus en thym), daarna zijn borst en rug ingesmeerd met babyluuf, pyama aan, laatste fles en naar bed. De verkoudheid ging hiermee wel redelijk weg, hoest niet, daarvoor zijn we naar de huisarts gegaan. Maar dat babyluuf was echt perfect. Je kan ook een in de helft gesneden ui naast haar bed leggen (heb ik zelf niet gedaan).

Sterkte
 
Hallo, onze dochter nu 9.5 maand is twee weken geleden ziek geweest, griep mat een flinke verkoudheid. Ze vond alles maar niks en ze had ook spierpijn, wij zijn i.v.m. het hoesten bij de huisarts geweest en die vertelde dat vanaf 9 maanden ze echt ziek(griep) gaan krijgen, hij heeft hoestdrank voorgeschreven zodat het slijm goed los komt.
Verder smeren we haar 2 x per dag in met baby balsum van vicks en zout oplossing van daro in het neusje.(zodat ze makkelijker in slaap kan vallen)
Het is een extra vermoeide tijd maar echt het gaat over en dan komen ze er alleen maar sterker uit.
Succes!
Groetjes, Corina
 
Als je gaat douchen met je kind, komt alles lekker los te zitten en loopt al het snot eruit. Misschien ben je er dan even van af. Bij de drogist kun je ook 'snotslurpers' halen. Die helpen ook!
Succes.
 
Hallo, ik ben al 2 maanden aan het tobben en doe 's nachts geen oog dicht. Vandaag weer een koortslip op komen zetten. Ik heb nu ook chronisch slaap tekort. Ook al vanalles geprobeerd. Douchen, babybalsem, neusspray, nisykind forte van VSM, thijmsiroop, natte doek op de kamer, hoestdruppels van VSM, antibiotica voor de oorontsteking. Maar ja, zodra de kleine weer een dag naar de creche geweest is, kunnen we weer opnieuw beginnen. Verschillende malen naar de huisarts geweest. DUS EEN WONDERMIDDEL ZOEK IK NOG !!!!

STERKTE ALLEMAAL MET HUN VERKOUDEN KINDERTJES.
 
Wij gebruiken het weerstandsverhogend middel Caltrivat van VSM. Na zon'n 2 maanden merk je het effect. Ze zijn nog wel verkouden, maar in een veel mindere mate. Je kunt dit het hele jaar door gebruiken. Op advies van mijn huisarts gebruik ik het totdat ze 3 is. Vanaf die leeftijd heb je multivitamines als een extra steuntje in de rug.
Succes !
 
Terug
Bovenaan