Verkouden!!

Hee meiden.

Mijn dochter is sinds vandaag volgens mij verhouden.
Ze niest heel veel en hoest ook af en toe.
En volgens mij komt het door dat er best wel wat wind door de kieren van de ramen komt in haar kamertje.
Volgens mij tocht het er.
Is het erg dat ze verkouden is, ik ben zo bang dat het straks erger word en dat ze een hersenvliesontsteking krijgt.
Ik ga meteen altijd ver denken.
Het maakt me echt bang dit.
Wat moet ik nou doen.

Alle reacties zijn welkom.

Groetjes Mama van Joëlla (vandaag 5 weekjes en 1 dag.)

Hallo,

Ik zit ook met een verkouden ventje, zie het kopje, twee zieke mannen in huis.
Ik heb neusspray in huis en ik spray elk neusgat voor hij gaat drinken, het snot slikt hij dan mee weg. Helpt erg goed.
Maak je niet te veel zorgen he, hou je kleine goed in de gaten en als je het echt niet vertrouwd dan bel je gewoon even de huisarts.

Grortjes Fenneke en Jente

Hoi,..

Ga bij de apotheek baby paracetamol (zetpilletjes) halen..
Als je merkt dat ze er koorts bij krijgt kun je er teminste eentje geven. Je kleine zal er wat rustiger van worden dan. Je krijgt er dan maar 2 of 3 mee... meer is niet goed voor de kleine en deze zetpilletjes mag je dan om de 4 a 6 uur toedienen.

Kay heeft ook al 3 weken steeds van die snotjes in zijn neus die ik moet weg halen.. zo zielig.. maar het zet niet echt door.

Komt goed! en bedenk dat een beetje koort/verhoging goed is voor een kleine als ze ziek zijn. Het helpt ze beter maken zeg maar (effe simpel gezegd). Uiteraard wel in de gaten houden als de koorts blijft aanhouden en hoog is (39 graden!).

Succes en beterschap!

Esmé mv Kay

hoi hoi

onze sophie neist ook een par keer per dag en heeft ook af en toe snotjes in haar neus, maar het is denk ik geen verkoudheid... het blijft hetzelfde..

tevens heb ik gehoord dat heel veel babies niezen, het hoort erbij, verkouden zijn ze pas als er snot bij te pas komt  ( sorry jakkie)

liefs tobi

Terug
Bovenaan