verkouden!!

Hey!!
Lynn is ontzettend verkouden en slaapt daar heel erg slecht door. Ik heb wel een neus spray en babyluuf maar ze word nog constant wakker. En als ze slaapt is ze nog erg onrustig. Ik vind het zo zielig want ze is moe en wil slapen maar het lukt gewoon niet om door te slapen.
Heeft iemand misschien nog tips om me meissie een betere nachtrust te geven.
Ik hoor ze graag.......
liefs cobie

Hoi!
Arme Lynn... Het helpt een beetje als je het hoofdeind van t bedje hoger doet door bijvb. een handdoek onder t matras te leggen.
Succes en beterschap!
groetjes,Priscilla

Hoi hoi,

Wat hier goed helpt is een ui doorsnijden en die naast haar bed zetten. Ik doe dat zelf ook altijd als ik verkouden ben. De volgende ochtend stinkt wel de hele slaapkamer, maar ja als je een nachtje door kunt slapen is dat het wel waard.

Succes

Hoi,

heeft Lonneke ook last van gehad.
Wat ook erg helpt is je douche aan zetten mt heeeeeet water.
De deur dicht doen en 5 minuutjes later met haar de douche in.
Dan geef je haar een stoombadje............. echt waar binnen een paar minuutjes loopt het haar neusje uit.

Doe dit voor dat ze naar bedje gaat en dan heeft ze weer lucht.
Dit helpt echt bij onze meid.

succes

Hetty

Hoi,

Alle tips die hierboven staan, kunnen inderdaad helpen, maar ik geef in zo'n geval altijd nog een zetpil voor het slapen gaan. Paracetamol kan geen kwaad, heb ik me laten vertellen. Ze kan zich ook niet lekker voelen door de verkoudheid. Probeer het eens, zou ik zeggen en beterschap ermee.

Groetjes,
Mir.

Hoi!!
Nou ik heb gister jullie raad opgevolgt. Een handdoek onder het matras,ui bij haar bed en ik heb gestoomd.    Ik heb haar gister 19.00 uur gelegen en ze kwam vanochtend om 8 uur(normaal om 7 uur maar dat kan aan verzetten van de tijd liggen)
Joehoe,sinds 3 dagen weer een nacht door geslapen.  HEERLIJK!!!!! voor lynn en voor ons. Ze heeft niks aan een chagerijnige mama,haha
Ze is nog steeds verkouden maar dankzij jullie tips kan ze in ieder geval lekker slapen.
Mijn dank is groot(heel groot,haha)
liefs cobie

Terug
Bovenaan