Verkouden

Mijn mannetje is snipverkouden. Zooo zielig. Je hoort het snot gewoon gaan. Maar ja, leg een mannetje van 19 weken oud maar eens uit dat ie door moet hoesten of even een keer flink zijn neus op moet halen. Hij heeft net met ons gedoucht met zwitsal eucalyptus, lekker ingesmeerd met Luuf en een neusspray. Nou zet ik straks nog een ui naast zijn bed en dan hoop ik dat hij beter slaapt dan afgelopen nacht. Als het kon zou ik het zo overnemen, maar helaas.

Heeft iemand nog tips??

Groetjes LaR

Dat wat je hebt gedaan is helemaal goed! Sneu he, om je kindje zo te zien.
Het enige wat ik nog niet in je rijtje hulpmiddelen heb gezien is het neuspeertje. Dat is een ballonnetje waarmee je de snotjes uit de neus kan zuigen. Hij is gewoon bij de drogist en hema te koop.
Mijn ervaring is dat de ui vooral goed helpt.

Sterkte!!

Hier nog een snotverkouden mannetje! Zielig is dat he? Drinkt jouw kindje dan ook minder? hier wel namelijk!
Maarre, de dingen die jij doet zijn al prima hoor! Mijn ervaring is dat een ui echt goed werkt! Het stinkt wel, maar ja, dat is dan jammer........

Tijn heeft trouwens ook allemaal korstjes in zijn ogen nu, helemaal aan elkaar geplakt na het slapen! Heeft hij niet echt last van gelukkig, en is ook zo weer weggehaald.........

Liefs, eline

Hey!!!!
Ook hier een gesnotter en gehoest, al voor de 2de keer in 3 weken tijd, zielig hoor!! Mijn man en ik doen intussen ook lekker mee. Vind het ook echt zielig, en als die dan in de box lig moet ik er echt erg in houden of er geen snot aan kom, want dan hebtie kriebels in de neus en wrijf die alles door zn gezichtje!!
Hopelijk zijn onze ukkepukken snel weer opgeknapt.

Groetjes

Terug
Bovenaan