verkouden.....

Wat heb ik toch een gruwelijke hekel aan zwanger zijn en verkouden!!!

Wie dit uitgevonden heeft die zal ik wel eens willen spreken....

Bij Nova was ik ook al zo verkouden en kwam er maar niet vanaf, en je mag maar zo weinig innemen...

Nou nu weer hoor, koud, rillingen, spierpijn, niezen en snuiten, t spuit er bijna uit, hoesten, keelpijn....bah bah bah...

Zo sorry hoor moest er ff uit, mijn man heeft nu al zoveel met me te verduren haha...

Liefs Randy

Hi,

Klopt dat je veel niet mag innemen, maar er mag ook heel veel wel! Misschien niet als vrij verkrijgbaar middel, maar wel via de HA. Ik gebruik een neusspray en die mag dus wel. Er zijn drie groepen waarvan je wel of geen medicatie mag gebruiken; de eerste kan gewoon zonder dat de apotheek een melding krijgt, de tweede krijgen ze een melding, maar is nog wel safe. De laatste groep mag niet. Ik weet dat die van mij in de tweede groep zit, maar vanwege mijn astma kan ik niet anders.

Dus als het echt lastig en benauwd wordt, even naar je ha gaan, die weet er meer over dan een vk.

Sterkte er mee.
Gr. Tamara.

Ik had een neusspray volgens mij van Kamillosan Ocean of iets dergelijks, die hielp mij wel een beetje. Niet zo erg als mijn normale neusspray maar er was mee te leven hihi. Ik heb deze destijds gewoon bij de DA gekocht, met een gedegen advies van de drogisterijmedewerkster.

Groetjes Sas en beterschap!

thanks voor de reacties....

Helaas is onze huisarts meer van de lekker uitzieken en hoest, nies, proest het er maar uit want het moet er toch uit...

Mijn neus zit goed los, dus neusspray zal me niet helpen, heb alleen last van vastzittende hoest en normaal neem ik bisolbruis van bisolvon een paardenmiddel vind ik, je mag er ook maar 1 per dag van maar nu helaas niet boeh boeh boeh....

Ach het gaat vanzelf weer over, lekker rustig aandoen, dik gepakt lekker naar buiten voor de frisse lucht, s avonds warm douchen en met flannelen pyama vroeg op bedje...

Liefs randy

Terug
Bovenaan