verkouden

Blèh, vanmorgen wakker geworden met een behoorlijke verkoudheid. Neus zit dicht en hoofdpijn. En dat ook nog eens met dit weer. Pfff veel te warm en voel me al zo zwak. Vandaag maar lekker niets doen.
En hopelijk is het snel weer voorbij.

Als ik jou was zou ik maar met neusspray beginnen,die voor baby´s mag je gewoon gebruiken.
Ik heb een aantal weekjes geleden bijholte ontsteking gehad, ook na een gewone verkoudheid begonnen!! Hopen dat je je snel weer beter voelt, sterkte!!

Je mag ook altijd een zoutoplossing gebruiken he als neusspray!!

Het is wel heel vervelend ja, ik heb 's nachts dat mijn neus dicht zit en 24/7 hoofdpijn... Erg lastig!

Beterschap!!

Dat je neus dicht zit hoeft niet perse met verkoudheid te maken te hebben, maar kan ook komen door het opzwellen van je slijmvliezen door je zwangerschap. Veel zwangere vrouwen gaan ook snurken, ha, ha!
Als je last hebt van verkoudheid werkt een zoutoplossing (zelf gemaakt) of neusspray voor baby's het beste.
Beterschap!

Nou het is echt een verkoudheidje hoor, mijn vriend was eerder deze week al sachtoffer ;-)
Maar na drie dagen zal het wel weer over zijn, of beter. Het is nu dubbel zo lastig met het warme weer. Om even lekker te stomen pffff doe ik ook niet zo snel.

komt wel goed, een zwangere vrouw moet ook eens wat te klagen hebben hihihi

Ik ben nu al 5 weken verkouden en niets helpt. Dus denk dat toch echt zeker dat dit door de zwangerschap komt. Elke dag komt gezellig de man met de hammer langs. Wat ik wel heb gemerkt als je het ff laat rusten dus niet sprayen dan wordt het wel wat minder want gegeven moment helpt dat ook niet meer of het wordt erger.

Gewoon rustig aan doen hoe vervelend het ook is. De zakdoekjes gaan als snoep hahahah. nou ja beter zo dan echt snoep he?? hahahha.

Terug
Bovenaan