verkouden

hoi mama's,

ik heb even een vraagje,
onze kleine meid is 4 weken te vroeg geboren was 18 maart uitgerekend. nu heeft ze al paar dagen last van der darmen denk ik maar poept wel 4x per dag met flesvoeding. nu is ze ook erg verkouden en hoor je ze soms zagen in der slaap zo zielig.
ik heb wel geprobeerd haar neusje uit te zuigen met zo pompje maar kwam bijna tot niets uit.

kunnnen jullie me tips geven voor haar verkoudheid?

larissa
 
Luuf om op het borstje te smeren en evt het hoofdeinde van het bedje iets omhoog zetten. Qua neusspray mag alleen een zoutoplossing. Ik zal gewoon het eigen merk van de drogist nemen, is goedkoper en er zit precies hetzelfde in. Succes ermee!
Liefs Wendy
 
Voor ons snottermannetje gebruiken we ook een neusspray van zoutoplossing. Ik haal deze bij de apotheek.
Geeft na een paar keer sprayen echt resultaat, de snot komt er zo uit. Met wattips (speciaal voor baby's) kun je snotjes er voorzichtig uithalen.
Voor luuf op de borst is ze nog wat klein, maar je kunt het wel in een schaaltje op de slaapkamer zetten. Of snij een ui doormidden en leg die op de slaapkamer. Ruikt erg sterk, maar het werkt super :-D

Veel succes,
Groetjes van een novembermama
Banka
 
Terug
Bovenaan