verkouden

Hier een zo zielig verkouden meisje. Hebben jullie ook al zo veel ervaring met verkouden kleintjes? Blijf het zielig vinden, maar het lijkt erop dat ik daar meer last van heb dan zij zelf.

Aan de snotter, hoesten, niezen en vooral ontstoken oogjes. Bij het wakker worden 's ochtends wordt er flink gehuild omdat de oogjes niet open willen.

Gelukkig geen koorts en de verhoging die ze heeft gehad is ook weer weg.

En dan nu vooral slapen...... Gisteren alleen wakker geworden om te eten en vandaag heb ik haar zelfs wakker moeten maken! Gelukkig eet ze nog steeds goed en ze drinkt zelfs nog meer, maar zal wel erge dorst hebben van de verkoudheid.

He bah! Wat vervelend he?
Merle heeft er ook veel last van gehad de afgelopen weken. Gelukkig is ze er nu weer bijna doorheen,
Ook Merle sliep en dronk gelukkig ook nog wel goed.

Hopelijk is het snel weer over!

xxx

heej ons marina heeft er ook heel veel last van gehad pff erg vervelend ,,,,, maar bij ons stond de box onder het raam tussen de 2 banken in op een of andere manier trekt het altijd een beetje nu staat hij aan de andere kant en ons marina is bijna niet meer verkouden gelukkig,,, en gewoon een extra sterkte ui op de kamer helpt best goed !!! en neusspray van zwitsal !!! sterkte met jullie kleintjes xxxxxxx

Ja zo sneu he, als die kleintjes verkouden zijn....
Bodhi heeft t nog niet zo erg gehad...paar dagen wat neusverkouden, maar verder niet.
Als die oogjes zo vast zitten, dat is echt zoo sneu!

Hoop dat t snel wat beter zal gaan met jullie meisje!

Liefs Brigitte

Vervelend hoor!

Lars blijft ook maar verkouden zo zielig. Gelukkig slaapt en eet Lars ook altijd nog goed.
Ben heel blij met die nieuwe Zwitsal Eucalyptus doekjes, heerlijk vindt hij dat als ik zijn neusje daarmee schoon maak :)

Zielig hoor, die oogjes! Hoe gaat het nu met haar?

Heel veel beterschap!

Liefs Kim

Gelukkig hier alles weer naar normaal.Dat is wakker worden met een enorme snotneus :-(, maar daarna lekker eten en nergens meer last van.

Het hoesten is verdwenen en de oogjes zijn gelukkig weer helemaal schoon.

Sara kan niet tegen Zwitsal (enorme uitslag van) behalve de billendoekjes. En de geur van Eucalyptus krijg ik het erg benauwd van dus wij houden het hier bij een ui als het te erg wordt.

Fijn dat haar oogjes weer goed zijn en dat het hoesten verdwenen is.

Vervelend dat je het benauwd krijgt van Eucalyptus, dan is dat geen goed plan nee. Lars kan ook niet tegen de meeste Zwitsalproducten maar die doekjes wel en de billendoekjes ook inderdaad :)
Verder badschuim etc.. allemaal van Neutral.

Terug
Bovenaan