Verkouden

Onze kleine meid van 3 weken is verkouden. Het is zo zielig, je merkt echt dat ze soms moeite heeft met ademhalen. Ik heb nu alle huis tuin en keuken middeltjes volgens mij al toegepast, maar ik heb niet echt het idee dat het heel erg helpt. We smeren Luuf, spuiten met zoutoplossing, bedje iets omhoog en opengesneden ui bij het bedje.

Hebben jullie nog tips?

Ik heb inderdaad de huisarts gebeld, maar veel meer dan dat ik al deed kunnen we niet doen. Ze had nog wel als tip dat het nog beter werkt als je ui in melk laat koken en dat pannetje dan op haar kamertje zetten. En er schijnen druppeltjes pepermunt olie te koop te zijn en daar kun je een paar druppeltjes op het lakentje doen en dat helpt ook.

Gelukkig ging het vandaag in de loop van de dag al weer een stuk beter, ze heeft zelf 1 keer de fles bijna helemaal leeg gedronken.

He melissarowy,

Hoe doe je dat dan?

Ik heb geef nu flesvoeding, maar ik heb nog wat borstvoeding in de vriezer bewaard. Ik kreeg deze tip van een vriendin, want het schijnt ook heel goed te helpen als je kindje een ontstoken oogje o.i.d. heeft.

Terug
Bovenaan