Verkoudheid baby

<p>Mijn dochtertje is 5 weken en behoorlijk verkouden. Na het drinken hoest ze vooral behoorlijk en blijft er dan echt even in hangen, dat is bijna eng om te zien..  ze heeft last van het vele slijm geloof ik... is dit normaal? </p>
 
Mijn zoontje van 7 maanden is ook erg vaak verkouden. Wij gebruiken neusspray, zuigen regelmatig zijn neusje leeg en zetten het bedje iets schuin. Na het voeden een tijd rechtop! 
 
Bij ons is ons zoontje 4 maandjes nu ook flink verkouden en hoesten... wat laatste nachten maar 2 uur slaap betekend voor mama en papa maar goed.... nog geen koorts... gebruik neusspray neuspompje wat hij niet leuk vind en zijn bedje staat aan hoofdeinde schuin..
 
 
goed in gaten houden of je kleintje geen koorts krijgt...
 
Die van ons precies t zelfde. 6 weken oud. De huisarts zei dat er op deze leeftijd niets aan gedaan kan worden. T zijn meestal de hoge luchtwegen en niet de longetjes, wat soms wel zo klinkt.
De osteopaat (daar lopen we ergens anders voor) zei dat het een virus is wat zij bij veel baby's ziet en gaf aan dat enige wat je kunt doen is uit laten meten door bioresonantie.
 
Terug
Bovenaan