Verkoudheid behandeling

Hallo, Ik ben nu 8,5 maand papa van mijn zoon Sem. Het gaat super goed en ben super trots. Toch in de loop van deze maanden hebben erg veel last gehad van verkoudheid in alle vormen. Wij zijn daarmee natuurlijk niet de enige hiermee? Het verbaaste mij dan ook dat er maar weinig op de markt was tegen dit kwaal. Uitzuigers met zoutoplossing werkt wel maar niet altijd even goed. Denk eens aan harde pulken waar je net niet bij komt. Met de pink nagel van mijn vrouw wil het wel eens lukken om er bij te komen maar een echte oplossing was het niet. Nu kwam ik op het idee voor een nieuw produkt en heb hier inmiddels octrooi op aangevraagt. Nu ben ik erg benieuwd hoe moeders over dit produkt denken. In mij omgeving zijn ze razend entausiast maar goed ik wil toch meer reacties horen.
Nou hier komt het dan:
Ik heb een staafje ontwikkeld van silicone wat zacht is voor het neusje.
Aan de ene zijde van het staafje zit een soort van schepje om harde pulken voorzichtig mee uit te wippen. Aan de andere zijde zit een klein silicone borstelje. Dit borstelje stop je voorzichtig in het neusje en maak je een rustig roterende beweging. Dikke slijm slierten hechten zich en je trekt ze zo naar buiten. Dit is grof weg mijn uitvinding en weet dat het werkt. Nu ben ik alleen benieuwd hoe jullie hier over denken?
Groetjes Jelle

Zou je dit durven te gebruiken?
Zou je het willen proberen?
Hebben jullie dit probleem ook?

 
hoi hoi

mijn zoontje is ook heel snel verkouden en het idd een ramp om dat neusje schoon te krijgen.
heb je niet een foto van je uitvinding?
ik ben wel benieuwd!
 
hoi, Ja ik heb wel een foto van het staafje. Heb het gemaakt van koper als voorbeeld. 1 van silcone laten maken kost een hoop geld doordat er een mal gemaakt moet worden. Dat is dus nog even afwachten aangezien ik nog bezig ben met bedrijven. Weet alleen niet waar ik foto's kan posten? groetjes jelle
 
Terug
Bovenaan