Verkoudheid

<p>Hey iedereen , mijn dochter van 3 maanden sukkelt al een 2 weken met een verkoudheid. Geen koorts alleen heel veel snotteren /hoesten en niezen. <br />We spoelen haar neusje een paar keer per dag en proberen met een neuspeertje de snotjes eruit te halen maar dit lukt niet. Ze heeft hier heel veel last van en slaapt amper hierdoor. We hebben ook al neusdruppels die normaal haar neusje zouden moete genezen omdat het groene snotjes zijn maar nog helpt het niet. Misschien dan toch maar naar dokter gaan? Of gaan ze hier weinig kunnen aan doen en moet ze “uitzieken”. Want echte medicatie gaan ze haar normaal niet geven natuurlijk. Het is zo triestig </p>

Je kan bij de apotheek gewoon zonder recept xylometazoline 0,025% halen. Is geschikt vanaf 3 maanden. Werkt hier fantastisch! Neusje gaat helemaal open. Heb het op advies van de huisarts gehaald. Veel sterkte!

Het kan ook helpen om een gesneden ui naast haar bedje te zetten en het matrasje wat omhoog te leggen bij haar hoofd, zodat ze niet helemaal plat ligt.

Dat heeft mijn kleintje ook gehad.. idd wat melsD zegt een ui halveren en gaatjes er in prikken en bij haar bedje leggen niet te dichtbij want dan slaat het op haar oogjes en het bedje beetje schuin zetten .. ik heb het gedaan doormiddel van handoeken onder het matrasje te leggen. Merkte met 1 nachtje al veel verschil. Neusspray werkte bij ons ook niet. 

beterschap met jullie dochtertje 

Wat vervelend voor jouw meisje. Bij de drogist kin je ook een neuszuiger van otrivin halen. Werk 100x beter dan een neuspeertje.

Wat vervelend voor jouw meisje. Bij de drogist kun je ook een neuszuiger van otrivin halen. Werk 100x beter dan een neuspeertje.

Mijn kleine is met 5 weken ook heel erg verkouden geweest en ik smeerde een beetje luuf onder haar voetjes en deed haar dan warme sokjes aan, ik gaf haar ook een neus spray van zout oplossing!

Probeer eens Toco-Tholin. Dit zijn druppels in een klein glazen buisje, gewoon bij bv Kruidvat te koop. Paar druppels op bv de slaapzak of op de hoes van het matras. Werkt echt super goed! Ik gebruik het zelf ook als ik verkouden ben, je neus gaat er echt van open.

Terug
Bovenaan