Verkoudheid ..

Iemand ervaring met physiomer baby spray?
Mijn dochter was weken aan een stuk verkouden, 2 dagen er vanaf & sinds afgelopen zaterdag weer mega verkouden ..
- ui ligt op haar kamer
- elektrische neusreiniger wordt veel gebruikt
- zoutoplossing neusspray werkt niet top
- zoutoplossing druppels werkt niet top
- stomen in de badkamer doen we elke avond
- bedje staat omhoog

Iemand nog andere tips?

Wij gebruiken physiomer bij verkoudheid bij mijn zoon van nu 18 maanden. Werkt redelijk goed, iets beter dan een gewone neusspray. Bij heftige verkoudheid gebruiken we daro zoutoplossing in ampullen. Dat werkt hier nog net iets beter.

https://www.etos.nl/producten/daro-zoutoplossing-fysiologisch-09%25-110354301.html?gclid=EAIaIQobChMI5uGes6nm8wIVje7tCh36mQCHEAAYASAAEgKtV_D_BwE

Dampo smeren? Ik weet niet hoe oud je dochtertje is en of ze ook hoest, maar anders misschien wat melk met honing voor het slapen? Maar het laatste niet doen als ze nog geen jaar is.

Heb je al Luuf geprobeerd? Is je baby jonger dan 3 maanden, kun je het op de romper/pyjama of slaapzak smeren, het mag dan nog niet op de huid..

Ik maak altijd zelf een zoutoplossing en spoel dan z’n neus door met een spuitje, dit is echt heel naar om te doen omdat je baby het erg vervelend vindt maar het werkt heel erg fijn!

Dankjewel voor jullie reacties. Ik was Luuf vergeten aan mn lijstje toe te voegen maar ook die gebruik ik. Smeerde het altijd onder haar voetjes maar nu ook op haar borst. Ze is een half jaar oud. ?

Wij hadden een heftige verkoudheid te pakken toen ons meisje 7 maanden was ongeveer en het bleef maar kwakkelen en terugkomen. Uiteindelijk neusspray gekregen via de huisarts en toen was het na 2 dagen stukken beter.

Terug
Bovenaan