verkoudheid

mijn zoontje had het ook, verkoudheid ging opzich snel over, maar het hoesten niet, en hij begon ook te piepen. Zijn dus naar de dokter geweest en hij had bronchitis, ik zou het dus wel in de gaten blijven houden. Mijn kleintje heeft ook geen koorst gehad. En het hoesten was ook minimaal maar ik vertrouwde het zelf niet zo.

Tegen de verkoudheid had ik babyluuf gekocht en we namen hem elke avond onder de douche met zwitsal verkoudheid douche spul.

Gewoon naar de dokter gaan hoor, als je het niet vertrouwd.
sterkte!
 
Hoi Yolanda,
Op zich niets hoor. Als de neus echt verstopt zit spuit ik wel met zoutoplossing, maar dat mag niet zo vaak. En aan de verhoging hoef je ook niets te doen. Behalve natuurlijk als het niet over gaat. Dan even naar de dokter. Als het niet op de longen zit doet die niks hoor. Ook niet als de verkoudheid lang duurt.
Groetjes,
Machteld
 
hoi Yolanda,

Mijn zoontje is inmiddels 14 maanden en ook vaak verkouden geweest. Ik smeerde dan altijd baby luuf op zijn borst en rugje en neusspray in zijn neusje en vaak in een lekker bad met speciale badgel voor kinderen die verkouden zijn. Soms kreeg hij een zetpil als hij niet kon slapen .

Hopelijk heb je er iets aan.
Gr. rianne
 
Terug
Bovenaan