verkoudheid

A

Anoniem

Guest
Oh wat zielig, mijn kleine meisje is zoooo verkouden. Het snot druipt uit haar neus, ze hoest en proest en rochelt soms, ook in haar slaap.
Drinken doet ze goed, ze slaapt wat meer dan anders. Ik heb al Luuf in huis gehaald om haar ademhaling te verlichten (ook al een halve ui geprobeerd). Neusspray (zoutoplossing) heb ik wel in huis maar nog niet gebruikt. Ze heeft geen koorts.
Nou moeten we vanmiddag ook nog naar het cb voor de 3e ronde prikjes!

Hebben jullie nog tips bij verkoudheid? Ik vind het zo zielig om te zien.

groetjes,
Karin

nou alle tips heb je al opgeschreven
maar gaat wel weer over hoor bij ons ook nog steeds snotterig maar al weer iets minder halve ui en af en toe sprayen wel lastig met prikjes erbij maar als ze er vorige keer geen last van had zal het wel meevallen denk ik

sterkte Elena

bij ons krijgen ze geen prikjes als ze verkouden of ziek zijn.... dus...

grt suuz mv joshua 8-2-07

je bent al goed bezig,dus tips heb ik verder niet.boas is ook een beetje snotterig en hij hoest af en toe.ik gebruik wel 1 a 2 keer daags de neusspray.dat lijkt zn keeltje ook wat te verzachten,zn neusje word er schoon van en hij niest niet meer zoveel.
dus misschien dat je dat er nog bij kan doen.kan verder geen kwaad,het is gewoon zout.
beterschap.
groetjes karin

Ben net terug van het consultatiebureau. De arts heeft Suze eerst onderzocht en naar haar longetjes geluisterd. Dat klonk allemaal goed en ze besloot toch de prikken te geven. Suze was deze keer superstoer. Ze gilde wel knetterhard toen die naalden in haar beentjes gingen, maar  toen ik haar oppakte was ze meteen weer stil. Nu ligt ze heerlijk te slapen.
De verkoudheid is alweer ietsje minder geworden. Ze heeft nu korstjes aan haar neus ipv een druipneus. Ik kreeg nog de tip om een opgerolde handoek of zo onder hoofdeinde van haar matras  te leggen, om het  iets hoger te maken, dat voelt prettiger als ze zo verkouden is.

groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan