Verkoudheid

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Mijn dochtertje is bijna 3 maanden oud en ontzettend verkouden. Heb al neusspray geprobeerd en hoestdrank, alleen het werkt allemaal niet. Wie heeft er tips voor mij.

Alvast bedankt.

Groetjes,
Floor mv Veerle (28-05-2007)

een tip van "vroeger": een halve ui fijnsnijden en in een zakdoek bij hoofdeinde kindje leggen schijnt te helpen. Baadt het niet dan schaadt het niet toch? (t ruikt niet lekker nee, maar bij mijn man hielp het...)
Sterkte ermee,
groetjes mira, van het voorjaarsforum

Ik zette bij mijn oudste altijd een kapotgesneden ui op de kamer. Wat ook goed helpt (een tip van de apotheek) is een bakje heet water op de kamer zetten met daarin 1 of meerdere schappen dampo! En wat ik ook altijd doe in geval van een zeer verstopt neusje, een kussen onder het matrasje leggen zodat ze iets met het bolletje omhoog liggen...
Ze verkopen bij de apotheek trouwens ook Luuf. Dat is net zoiets al Dampo maar dan voor kindjes onder de 2 jaar..
Succes ermee!
Gr. Anne-Marie
mama van Tim (2,5) en Jesse (van 12-7-07)

Hoi,
Bedankt voor de tips. Heb een ui en Luuf geprobeerd afgelopen nacht en het gaat gelukkig al een stuk beter met ons meiske. Vooral Luuf vind ik een echte aanrader. Ze kan dan gelijk weer goed ademen door haar neusje.
Groetjes,
Floor

Terug
Bovenaan