verkoudheid

nou meiden,

Jason heeft heel de nacht op mijn borst gelegen om te slapen. Ik ben gebroken. Zijn neusje zit een soort van verstopt. Hij heeft moeite met ademhalen, erg zielig, hij is nog maar 4 weken oud!
Iemand nog tips behalve otrivin spuiten en warm aankleden?!

Liefs

Ja hier ook al verkoudheid :( Hij snurkt zich gewoon wakker ervan. Gelukkig maar 1 kant verstopt.
Maar je kunt ook LUUF op zijn borst smeren (soort dampo voor baby's). En ik heb het bedje aan het hoofdeind omhoog gezet, dan lukt het ademen ook wat beter.
Verder is het gewoon een rot tijd om kleine baby's te hebben, verkoudheid kun je nu echt niet uit de weg gaan.
Je kunt ook met zo'n neuspeertje wat snot uit zijn neusje zuigen als hij het echt niet kwijt kan.

Succes en ik hoop dat je vanacht wel wat kan slapen.
Liefs

idd het matrasje omhoog leggen is idd de beste optie. neusje leeg zuigen zal ik niet doen dan stimuleer je het neusje alleen maar om nog meer snot aan te maken!! dit is wat de kraamhulp mij vertelde. hugo had namelijk al in de 1e week een kleine verkoudheid te pakken.

succes en ik hoop voor je dat je de kans krijgt om te slapen.

idd het matrasje omhoog leggen is idd de beste optie. neusje leeg zuigen zal ik niet doen dan stimuleer je het neusje alleen maar om nog meer snot aan te maken!! dit is wat de kraamhulp mij vertelde. hugo had namelijk al in de 1e week een kleine verkoudheid te pakken.

succes en ik hoop voor je dat je de kans krijgt om te slapen.

Hoi,
Ook Tymo was met 1 week oud al verkouden. Ik vond het wel handig om zo'n neuspeertje te gebruiken, want hij kreeg het er niet uit geniest en daarna kreeg hij een stuk meer lucht.
Ook misschien 's avonds voor het slapen gaan met hem douchen of gewoon ff de badkamer in gaan en de hete douch laten stromen. Door het stoom kan het snot ook goed loskomen en dan komt die kleine misschien makkelijker in slaap.
Heel veel sterkte in ieder geval! Als je kleine niet wilt slapen is dat echt slopend en frustrerend!
Liefs,
Mar

bedankt meiden voor de tips, neusspray gebruikte ik al, en hij krijgt wat meer lucht erdoor gelukkig. Douchen voordat we naar bed gaan doen we ook. kan idd het hoofdeinde nog iets omhoog zetten ja!
Vanacht weer een hele nacht op mijn buik gelegen, dan ligt hij idd wat omhoog, dus meer lucht, maar ben gebroken!!

Liefs

* hoofdeind omhoog (boeken onder de poten)
* matrasje omhoog
* opengesneden ui naast het bed
* neusje druppelen met zout water

veel sterkte. Onze Ezra heeft er ook al een verkoudheid achter de rug.

liefs

Terug
Bovenaan