verlanglijstje voor de sint

A

Anoniem

Guest
annique is al heel zelfstandig
ze schrijft zelf haar lijstje voor sinterklaas hihi
en boos worden als je dan haar potloodje afpakt... oei  

zijn er meer kindjes hier mee bezig, van die fijne motoriek dingetjes?
annique is heel veel aan het  uitproberen met alles wat op een pen of potlood lijkt met schrijven
kleine prulletjes in kleine bakjes stoppen, dekseltje erop.
speldjes voor in haar haren op dicht ( of hoe je dat ook zegt)
veters uit de schoenen halen en terug proberen te stoppen.
rits open en dicht.
haren van mama pakken en er mee spelen hihi jakkie

een pop met  vlechten in het haar

een snoezig jurkje kant en klaar

2 kaatsen ballen in een net

pfff vermoeiend hoor schrijven ...

liefs sandra en x van annique

Wow wat houdt ze het potlood netjes vast. Tess wil ook altijd tekenen, maar drukt niet genoeg dus dan zie je weinig, gelukkig hebben ze leuke viltstiften van de Hema die uitwasbaar zijn (ook van de handjes gaat het redelijk makkelijk af) en ze krijgt nog van de Sint vetkrijt, denk dat die ook wel in de spaak zullen vallen. Maar idd veel bezig met dingen in andere dingen te stoppen en prutsen (en boos worden als eht niet lukt)

Teken er maar lekker oplos meisje, het wordt prachtig!

Liefs Nanda en Tess

PS. sticketjes plakken is hier ook favo!

Ja hoor, hier ook zo'n meisje.
Ze wil altijd een pen of potlood en gaat dan heerlijk zitten tekenen.
Ook ergens iets in doen is bij haar momenteel favoriet.
Ze is altijd meer van de fijne motoriek dan van de grove motoriek geweest.

Dus heel herkenbaar.
Groetjes,
Geeske & Wieteke

eeehhhh tekenen, dat doen jullie kindjes al?
mmm volgens mij loop ik een beetje achter

groetjes Jenneke mv Ivar

Nou ik met jou Jenneke, ik geloof niet dat Thom al eens de kans heeft gehad om dat uit te proberen
Groetjes Laura mv Thom

ahhh wat lief, ze zit er ook zo geconsentreerd bij te kijken! En dan die foto met papa.....zucht!

Hier zijn vetkrijtjes een grote hit (alhoewel hij er in eerste instantie een grote hap van nam omdat die kleurtjes er zo lekker uitzien) Heb ook al een mooie tekening ingelijst aan de muur hangen.

Ajuus, ilja

ohhh wat lief..

dat wordt een echte kunstenares.. dat zie je meteen..

als ik jou was zou ik de tekening meteen signeren, want hij is later geld waard..

hihihihi

maar zonder gekheid, wat knap van haar.
en wat houdt ze haar potlood netjes vast..

sophie heb ik nog niet laten tekenen dus heb geen idee wat ze ervan vind,,

liefs tobi (ps mag ik een  tekening van annique)

Ik zie hier een paar geschokte gezichtjes van mama's die nog niet tekenen met kids. Niks om je voor je 'schamen', zo kom je gewoon nog eens op een idee! Froukje 'doet' al vanalles bij de opvang, zo kom ik ook op ideetjes. Ik kan creatief zijn alleen heb ik altijd wel voorbeelden nodig... Zou zelfs op zoek willen naar een soort knutselboek zodat ik op ideetjes kom. Laatst zag ik hier een paar foto's van een mama die zelfs al koekjes bakte met haar zoon/dochter. Ik ga dat ook eens proberen!  En in een voorlees boekje zag ik hele mooie sint-versieringen; hartstikke leuk om zelf ook eens na te maken!
Ik heb sinds kort wasco's om mee te tekenen, maar pen of podlood is zeker in trek.
Die uitwasbare stiften ga ik me ook eens aanschaffen; goeie tip! Nog een leuk cadeautje voor de Sint!
Groetjes, Esther.

Terug
Bovenaan