verlate kraamtranen??

A

Anoniem

Guest
Als zoiets bestaat, heb ik er gisteren last van gehad. Navara had een rot dag. Ze wilde niet slapen en de hele dag heeft ze gehuild. Zelfs op schoot!!
Toen kwam hubbie 's-avonds thuis met de kerstboom. Daar had ik al de hele dag naar uitgekeken. En de kerstboom was iets kleiner als anders. 140 cm ipv de normaal gesproken 160 cm. (tja, de financien zijn natuurlijk iets minder gunstig dan voorheen). En dat was voor mij de druppel (slaat natuurlijk weer helemaal nergens op)
Ik heb zitten janken als een kind, omdat de kerstboom te klein was. Natuurlijk ging dat helemaal niet om de kerstboom, maar gisteren voelde dat wel zo.....
9 weken nergens last van gehad. Zelfs in de kraamweek geen traantje gelaten. Maar nu mag ik mij eindelijk voegen bij de vrouwen die kraamtranen gehad hebben.

Nou, ik ga mijn kleine kerstboom maar eens optuigen hihihi

groetjes Petra

aaah toen ik het las snapte ik je meteen!
ik kan ook heel raar doen om zulke dingen maar goed het hoort erbij! de hormonen zijn echt nog niet uit je lichaam.
ik heb ook van die dagen dat alle 3 de meiden lastig zijn en dan heb ik het ook helemaal gehad hoor!
maar gelukkig alles komt goed hoor!!!

Liefs Jenny (senna 13-10-2008)

Hihi, ook mijn emotie-peil zit flink aan 't randje. Bij iedere film waar iets zieligs gebeurd komen de tranen opzetten. En vorige week (en nog steeds) is het hek helemaal van de dam door het ongeluk.

Is je boom wel mooi geworden??

Groetjes,
Nelly.

oja, de boom is trouwens prachtig hoor!! Ben er helemaal happy mee.

Was zelf niet betrokken bij een ongeluk hoor. Maar bekenden van ons wel. Moeder en dochter zijn omgekomen door een treinongeluk. Dinsdag was het afscheid. Heel mooi eigenlijk. Vader en andere dochter blijven achter. Vandaar de tranen.

Groetjes,
Nelly.

Hoi hoi,

hier ook nog best wat emoties hoor, met tranen enzo. Mijn arme man moet het toch regelmatig ontgelden.... maar maak het ook weer goed haha.

Vreselijk Nelly als dat bij bekenden gebeurt. Was het in het nieuws geweest, volgens mij had ik er iets over gehoord (een onveilige spoorovergang...?). Heel veel sterkte.

Groetjes Belle

@ Nelly,

Dat zijn hele nare dingen die je nooit mee hoopt te maken. Snap de tranen daarom wel!
Heel veel sterkte.

xxx Petra

Terug
Bovenaan