Verlaten

Dus ik en mijn partner waren goed liefde alles ben zwanger geraakt laatste 3dagen maakte hij drama enzo en loog omdat hij medelijden had met mij.
Ene dag hij zegt ik hou van jou dan minder nu hij zegt ik hou helemaal niet van je hij heeft mij en mijn dochter gelaten mijn ouders zijn woedend maar mijn vrienden ook, ok hij wilt met kind helpen maar da lijkt ook niet prcies dat hij een.''fuck'' over geeft.... k voelde mij erg want k deed hem niks k zorgde voor hem alles en das wat k terug krijg...mja niks aan te doen gwn door bijten en leven.... want tenslotten... hij weet niet wat hij verliest nu de ergste is hij doet ''depressief'' op sociaal media... maar hij zorgde zelf er over dat alles kpt ging....allee ik ga mannen denkek nooit verstaan eerst als een hond behandelen dan mij alleen laten nu depressief doen. Aub ... heeft iemand da ook mee gemaakt? , en was er een happy ending? Hehe

Allee een voorbeeld ... hij zegt 'ja  .... of..... hoe je haar noemt 'of k vraag ga je erkenning doen en achternaam geven hij antwoordt met ik zal erover denken... dsn hij huilt k wil naast haar zijn voor haar zorgen k denk echt er is iets miss met die jonge....want mij alleen laten ok maar dees bullshit doen.... das echt niet normaal....

Hoi Diacs,
Uit jouw verhaal blijkt naar mijn idee dat dit geen goede jongen voor jou is. 
Iemand van wie je houd en met wie je kinderen krijgt moet ook van jou houden en er voor je zijn.
Als hij dit niet doet dan is hij niet goed voor je. Dan verdien je beter. 
Ik zou als ik jou was voor mezelf en de baby kiezen en hem achter me laten. Ik zou duidelijke grenzen naar hem aangeven wat jij wel en niet wilt. Zo kan je jezelf en je baby beschermen. 
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. 
Liefs

Terug
Bovenaan