verlaten

Hoi allemaal
Ik ga jullie verlaten want er is vandaag geconstateerd dat ik een beginnende miskraam heb,Vandaag een echo gehad en nu blijkt dat het vruchtje met 7 weken is gestopt.En ik maar denken bijna 12 weken gelukkkig niks naars meegemaakt.Hoe het nu verder gaat weet ik niet de verloskundige moet me nog bellen over vervolg afhandeling.Ik wens iedereen veel goeds met de zwangerschap en hopelijk tot gauw
groetjes monique
 
Hoi Monique

Vreselijk voor je meid. Ik vreesde het al, want bij mij ging het precies hetzelfde. Blijf positief denken, en probeer om er niet teveel mee bezig te zijn. Probeer te denken dat het wel weer een keer lukt en wanneer, dat zie je wel. (een vriendin van me dacht na de mk dat ze zo wel weer zwanger zou zijn, maar het heeft een jaar geduurd bij haar, terwijl wij zoiets hadden van, we zien wel, en waren binnen 2 maanden zwanger)
Ik wens jullie heel veel sterkte en hou je taai
groetjes Jill
 
Lieve Monique,

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen...........ik wil je gewoon even een hard onder de riem steken. Ik hoop dat je het een plekje kan geven en dat het snel weer mag lukken als jullie daar aan toe zijn.

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan