<p>Hoihoi,</p><p>Ons meisje is bijna 10 maanden en sinds kort is het drama met slapen. Ze heeft verlatingsangst sinds +- 12 dagen...</p><p>Voorheen sliep ze zonder problemen elk slaapje en nu is elk slaapje een regelrechte hel.</p><p>Als ik haar in bed leg, gaat ze direct staan en zet het op een krijsen. Als ik haar meerdere malen neer leg en probeer gerust te stellen , staat ze direct weer en blijft ze huilen. Het enige waar ze rustig van wordt, is als ik haar bij me neem op m'n borst en dan valt ze in slaap.</p><p>Het gevolg; Dat ik hele dagen onderhand in bed lig met haar en tot niks anders meer toe kom... </p><p>Heerlijk hoor dat kroelen, maar het is geen doen iedere dag weer. En elke keer wanneer we haar proberen terug te leggen in haar eigen bed, wordt ze wakker met wederom krijsen</p><p>Haar slaaptijden zijn aangepast naar mijn werk (zorg) </p><p>Ochtend:</p><p>7/half 8 wakker.</p><p>11:00 slapen tot 13:00</p><p>15:30 slapen tot 17:30 </p><p>19:00 naar bed</p><p>Wat voor tips hebben jullie? Dit schema volgde we altijd en ging perfect. Maar word er serieus nu helemaal gek van... Vind het zo moeilijk haar iedere x zo overstuur te horen huilen... Maar tegelijkertijd valt ze om van de slaap... Maar slapen; Ho maar.. Heb van alles geprobeerd... Even laten huilen, tot max halfuur, kroelen, geruststellen, erbij blijven, ik weet het niet meer...</p>