verlatingsangst:-((

A

Anoniem

Guest
jaja,onze kerel heeft het
aaron is van 24-11-2006 en bij elke stap die we zetten zet hij een keel op,echt niet normaaldaar doen je oren zeer van,en je wordt er erg wanhopig en grrrrrr van,
we weten dat het een periode is,maar ik kan hem niet de hele dag op schoot houden of vasthouden(dan zie je me terug als bodybuilderhij is namelijk 9770 en 72,5 cm,dus dat kun je niet de hele tijd volhouden)
we doen we kiekeboe spelletjes en dat vind hij ook wel leuk maar als je daarmee ophoud zegt hij
ik vind het zielig en wordt niet boos op hem maar hij drijft me soms helemaal tot het einde...laten huilen doen we wel even maar hij huilt niet(nooit gedaan)maar hij schreeuwt en dat is echt niet prettig!!!

hoelang duurt dit???en wie herkent dit of heeft tips??????

alvast bedankt voor het meedenken!

groetjes nienke nog steeds de trotse moeder van aaron (24--11-2006)

Hoi,

Een schrale troost misschien... maar ik heb er ook last van!
Meer dan kiekeboe spelen enz.. kan je niet doen.
'T is "gewoon" weer een sprongetje/fase oid waar ze (en vooral wij) doorheen moeten.
Ik blijf mezelf voorhouden dat het wel over is eer ze 16 zijn..

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hier nog 1 die een keel opzet als ik uit zicht ben. Ik vind het erg vermoeiend en zou ook niet weten wat je er aan kan doen. Het kan wel even duren, maar het gaat vast wel weer over.
Laten huilen doe ik ook, soms kan je niet anders. Maar ook Chloë raakt zo overstuur dat ik haar dan helemaal niet meer tot bedaren kan brengen.
Ja en als deze fase weer over is, gaan we weer op naar de volgende.
Sil

Hoi,

Onder het motto gedeelde smart... hier nog eentje. Ik weet niet wat het is, maar ze huilt om het minste of geringste. Het is vandaag helemaal hopeloos, gelukkig ligt ze nu te slapen maar ik word er wel een klein beetje (okay, laat dat maar weg) tureluurs van.

Zucht... en dat met die hitte...

KT

Terug
Bovenaan