verleden tijd

Als ik terug blader door dit formum, dan lijkt het zo ontzettend lang geleden voor we erachter kwamen dat we zwanger waren!

Onze echo's hebben we gedeeld, de meesten waren goed, helaas sommigen niet.
We hebben het geslacht gedeeld, onze kwaaltjes, de tegenslagen en de voorspoedigheden...

Zo zat de we (bijna) allemaal waren met de zwangerschappen... en één voor één, soms twee , werden onze kindjes geboren.
Sommigen waren wel heeel vroeg en de laatste is in december geboren, toen de rest het al had over krampjes en boertjes ;-)

Het verlof zit er (bijna) weer op en het gewone leven komt weer op gang...

Onze kleintjes slapen langzaam aan allemaal door... (of althans, het begin is er...)

ALsof er niks gebeurt is, maar wij voelen ons allemaal speciaal met ons kleintje erbij, toch?
Of het nou je eerste ,tweede, derde of in mijn geval de vijfde was... Het is gewoon speciaal!

Ja, speciaal blijft t zeker!
Ik hoor vaak genoeg verhalen dat t niet wil, dan mogen we onze handjes dicht knijpen!

Ja zeker heel speciaal!!

En het lijkt al weer even geleden, maar nu met die baby perikelen om mij heen merk ik dat ik nog best wel 'hormonaal' ben.

En ondanks alle vermoeidheid geniet ik wel met volle teugen.

En heel eerlijk...als ik bv mijn vriendin zie worstelen met de eerste dagen met een baby, of mijn schoonzusje misselijk zie zijn. Dan ben ik ook blij dat ik dat allemaal al weer achter me heb. Haha

Terug
Bovenaan