Verliefd? Moet even mijn ei kwijt.

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Even wat anders..Is dit forum eigenlijk niet voor maar moet even mijn hart luchten.

Ik ben al heel wat jaartjes samen met mijn vriend, ik hou ontzettend veel van hem. Hij is een lot uit de loterij. Knap om te zien, lief, zorgzaam, sportief, hardwerkend en heel erg trouw. Ik wil hem nooit meer kwijt. We hebben dan ook besloten om in het najaar voor een kindje te gaan...Ben ik erg blij mee, het is echt een droom. Hoop dat het snel lukt.

Maarrrr...ik zit al een week ergens mee. Op mijn werk loopt een jongeman rond die ik heel erg aardig vind. We mailen veel en kunnen heerlijk over alles kletsen.
Hij is best leuk om te zien, al is het geen hunk, maar hij lijkt erg lief en op de een of andere manier raakt hij me.
Ik krijg een beetje kriebeltjes als ik hem zie en ik denk dat dat wederzijds is. Hij kijkt op een bepaalde manier en is een beetje verlegen als ik hem aankijk.

Ik voel me hier ontzettend rot door meiden! Ik lijk wel een beetje verliefd, terwijl ik zeker weet dat ik superveel van mijn vriend hou en met hem verder wil! Ik kan me een leven zonder hem niet voorstellen en ik wil dolgraag een kindje met hem. Maar dat kan toch niet als ik me ondertussen ook aangetrokken voel tot een ander?
Of zou het iets tijdelijks zijn, eenbeetje zoeken naar spanning! Ik hoop het zo!?
Ik weet zeker dat ik nooit vreemd zal gaan, ook niet met deze jongen, maar het voelt gewoon zo gek.

Hellup! Wie heeft ook wel eens zoiets meegemaakt!?

Liefs, Billie

Hoi Billie....

Dit is een heel raar gevoel ....ik kon dit wel geschreven hebben....gewoon exact het zelfde...ik weet ook ff niet meer wat ik moet....

Sterkte

Hoi Meiden,

ik denk dat dit soort gevallen gewoon een beetje spanning zoeken is. Ik zelf vind het ook altijd leuk als ik aandacht van andere mannen krijg maar wel op een gezonde manier, ik vind dat je best mag fantaseren je hoeft dan niet meteen bij je eigen mannie weg te gaan. De mannen zijn gewoon nieuw en ze kijken naar je op een manier van zoals je vriend of man waarschijnlijk keek nadat hij jou voor de eerste keer had gezien. Maar als jullie besloten hebben om voor een kindje te gaan zit deze relatie toch wel goed neem ik aan en ga ik er van uit dat dit misschien even de soort spanning is die jullie op dit moment even nodig hebben, ik zeg altijd maar zo kijken mag altijd aanzitten niet.

veel succes meiden

dikke knuffel van Leonie

Hey meis

Ik denk ook dat het een soort van spanning creeren is. maar ik zou wel even goed
nadenken en die andere man niet aan het lijntje houden dat is ook niet
zo fijn zeker als het verkerd mocht aan en jij ineens afhaakt dan zal hij
er waarschijnlijk niet zo blij mee zijn en mischien ook wel zeggen tegen je of
je dat niet eerder had kunnen aangeven. En plus je werkt met hem dus dat
zorgt er denk ik ook voor dat je niet prettig meer naar je werk kunt.
Ik wens je erg veel sterkte en succes met je dilemma.

groetjes Simone.

Dank jullie wel meiden voor jullie reacties.
Denk idd dat het een soort van spanning zoeken is..
En die voel ik goed...
Maar of ik daar nou zo blij mee ben...
Die jongen is duidelijk geinteresseerd maar heeft zelf ook een vriendin, dus er zal niet zo snel iets gebeuren tussen ons.
Maar er is aantrekkingkracht en we zoeken elkaar telkens op. Zijn de hele dag aan het mailen (zitten niet op dezelfde afdeling).
Op dit moment mailt hij me of ik mee wil rijden.
Ojee meiden, wat een ramp! Maar goed, ik met me niet te enthousiast opstellen.
Dan komt het wel goed. Afstand bewaren en niet te veel kletsen.

Mijn vriendje belde net en als ik hem hoor gaat er weer een golf van tedere gevoelens door me heen. Ik kan echt niet zonder hem.....

Liefs, Billie

oh met zo'n situatie zou ik erg uitkijken. ik heb een paar jaar geleden ook zoiets gehad. was gek op een andere jongen, terwijl ik erg veel van mijn vriend hield.
mijn advies als je met je vriend wilt doorgaan. afkappen met die jongen. niet meer mailen en niets meer. wat is je meer waard de spanning die je krijgt (en op den duur ook weer over gaat, spanning bij een man hou je nooooooit eeuwig) en je relatie op het spel zetten (want als je verliefd wordt, wordt alles een stuk moeilijker)
of je lover nu.

ik hoop dat je de goede keus maakt. sterkte ermee.

Je weet nu wat je hebt...............

Groetjes Biaggi, 25 jaar, ronde 13, 1e kindje

Jullie hebben gelijk meiden. Ik weet zeker wat ik heb, en dat wil ik ook helemaal niet op het spel zetten.

THNX!

Terug
Bovenaan