Verliefd op 2 mannen :) en hoef niet te kiezen.

Vorige week hebben we de 20 weken echo gehad. Het is een knulletje. Alles zit erop en er aan!! De niertjes waren alleen een beetje verwijd. Normaal moeten ze 5 mm zijn, maar de een was het 6 mm en de ander 7mm. Ik moest me geen zorgen maken want het kan allemaal nog veranderen. We krijgen met 32 weken nog wel een extra echo (heel vervelend hoor) om te kijken of de niertjes dan wel "goed" zijn. Maar daar ga ik helemaal vanuit. Moest alleen een paar dagen bij komen van de echo heb veel gehuild omdat ik zo blij was dat alles goed is. Alle spanning van de laatste weken eruit gegooid. Net lekker geshopt voor de kleine en een fortuin uitgegeven. Hoop dat de papa daar dan niet van gaat huilen :).

Heeeerlijk meis. Wij verwachten ons 2e knulletje en heb ook de luxe dat ik straaaaaal verliefd ben op mijn 3 mannen en niet hoeft te kiezen :)))

Ook wordt ik nu al door mijn 2 mannen heeerlijk in de watten gelegd, laat staan als er straks 3 mannen in huis rondlopen. Dan kan het helemaal niet meer stuk. Mama wordt op handen gedragen. ;-P

Lekker van genieten en van de niertjes gaat helemaal goed komen hoor. Ik ken iemand die ook zo iets had. Daar is het helemaal goed gekomen. Ik snap wel een beetje je bezorgdheid, want dat hoort er natuurlijk ook bij.
gr, Sabrien

Gefeliciteerd met je mammoni ( weet je dat dat moederskindje betekent in het Italiaans? Zijn mannen die hun moeder altijd op handen blijven dragen)

Ik ben ook nog aan het bijkomen van de echo maandag. Kan aan niet veel anders meer denken.

Hahaha, erg he, dat geld uitgeven! Ik koop het liefst alles wat los en vast zit maar vriendlief houd me (gelukkig maar) wat tegen.
Gefeliciteerd met jullie knulletje:). Fijn dat alles goed is, dat geeft weer rust.

Gefeliciteerd met de goede echo! Ook ik ken iemand die hetzelfde had met de niertjes en ook daar is het helemaal goed gekomen. Als het straks met de echo nog niet helemaal goed is krijg je geloof ik medicijnen zodat het alsnog goed komt, niet echt iets om nu al bij stil te hoeven staan dus. Je krijgt gewoon een gezond kereltje erbij! Veel shopplezier ;)

Terug
Bovenaan