Verliefd... op dochtertje van collega (2 maanden)

A

Anoniem

Guest
Mijn oude collega kwam vandaag even haar meisje showen (1 juni geboren), wat een schatje..!!!!

Dan kriebelt het wel weer hoor!!

Groetjes Jenneke mv Ivar

Volgens mij blijft dat ook wel zo. Althans, ik word ook altijd aangetrokken tot baby's. In mijn geval denk ik omdat Siebe, gezien mijn situatie (alleenstaand) en leeftijd (in december 38), hoogstwaarschijnlijk mijn laatste kindje is. Ik heb altijd heel graag 3 kindjes willen hebben, al wilde mijn ex er altijd maar 2. Je weet het natuurlijk nooit!!

Het is ook allemaal weer zo ontzettend snel voorbij gevlogen dat eerste jaar. Ik mis af en toe dat makkelijke en knuffelige erg. Aan de andere kant zijn er nu weer andere momenten waar ik enorm van kan genieten. Bv. als Siebe 's avonds naar bed gaat, houd ik hem nog even vast en legt hij zijn koppie op mijn schouder. Terwijl hij zo ligt maakt hij licht kreunende geluidjes, zo lief, heerlijk. En heel vaak bedenk ik me ook wel weer dat het toch steeds gemakkelijker gaat worden, nu Siebe ook wat ouder wordt. Ik moet het uiteindelijk allemaal in mijn uppie doen.

Blijf jij maar lekker dagdromen bij de gedachte aan een tweede kindje, misschien gebeurt het wel binnenkort!? Ik weet nog goed hoe het voelde toen ik 1 kindje had en wist dat we nog voor een 2de zouden gaan. Die spanning voelt gewoon goed.

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan