verliefd op mijn meisje...

Ik denk dat jullie dit gevoel wel herkennen, maar ik ben ZOOO verliefd op mijn
meisje.....Ik kan haar wel opvreten!! (figuurlijk natuurlijk he!!)
Het is zo'n fijn gevoel om haar om me heen te hebben, als ik weg ben denk ik steeds aan haar......
Hum.... het zal de hormonen wel wezen dat ik nu zo softie ben, kan wel huilen
van geluk!!!!
Groetjes, Alida.

Hoi Alida,
Ik kan dat gevoel echt wel met je delen. Het is ongelooflijk hoeveel je kunt houden van zo'n hummeltje. Ik liefst ben ik heel de dag bij haar (zou ze ook wel mee wilen nemen naar het werk hihih). Ook denk ik (slaat nergens op) dat ik de enige ben die goed voor haar kan zorgen. Ze is nu 15 weken en wordt toch tijd dat ik dat gevoel een beetje loslaat. Maar ze is en blijft mijn kleine meisje!!

groetjes Sonja

Hier ook zo. Ik vind het een feest om weer terug te komen als ik haar een uurtje niet gezien heb en ben ook blij dat ik de mogelijkheid heb om voorlopig met haar bezig te kunnen zijn!

Ik wist dat ik van mijn kind zou gaan houden, ik hield tenslotte al van hem toen ie in de buik zat.
Maar ik ben helemaal overdonderd van de liefde die ik voel voor Yanick, dat kon ik me niet voorstellen! Jullie snappen wel wat ik bedoel.
Ik zeg vaak tegen  mijn zoontje  dat ik mijn vorige leven wel iets heel goeds gedaan moet hebben dat ik hem verdiend heb!!!!  

Heerlijk is dat he? En ik kan ook helemaal smelten als ik zo'n geweldig glimlachje toegeworpen krijg! Ik was al zo verliefd op onze zoon, maar nu ben ik dubbel verliefd sinds we Floor erbij hebben. Eigenlijk driedubbel, ik moet manlief natuurlijk niet vergeten

Helemaal herkenbaar! Ik krijg echt vlinders in mijn buik als ze lacht. En vandaag ben ik voor het eerst in anderhalve maand tijd de halve ochtend én de hele middag weg geweest. Ik kon haar wel platknuffelen toen ik terugkwam. Heb eerst tien minuten mijn meisje geknuffeld en toen pas mijn mannetje...
(Hij vond het overigens niet heel erg, want hij was wel blij dat ik terug was. Hij vond het toch wel zwaar, zo'n hele dag voor Esther zorgen.)

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

heb ik ook.... ze is zo lief!!!!! en mooi!!!!

eerder dacht ik altijd van vriendinnen met kids.. ach wat stom.. weet je als ze weer iets vertelden over wat hun babytje nu weer kon..   maar nu.. elke verandering smelt je gewoon... je word idd een softie met je eigen uk!!!

maar dit gevoel wil ik nooit meer kwijt.. het was mijn droom die uitkwam toen ik ontdekte dak zwanger was.. maar dat het zo mooi zou zijn had ik nooit durven dromen!!! ik ben zo intens gelukkig!!! samen met mn man!!!
mn leven is zo compleet ineens!!!

I LOVE MY DAUGHTER!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan