verliefd!!

A

Anoniem

Guest
Zijn jullie ook zo verliefd op jullie baby? Wij wel. Soms "eten" we haar bijna op. Dan kroelen we een hele tijd! Lekker kusjes geven op haar bolle wangetjes en ruiken aan haar "zwitsal" haartjes! Hebben jullie dat ook?

jaaaaa aaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa aaaaah

dat heb ik ook!!!!!!!!

Tuuuurlijk!!!!!! Inmiddels ben ik verliefd op drie persoontjes, nl mijn man en mijn twee geweldige kids  !!!!!!
Soms kan ik onze peuter wel eens achter het behang plakken, maar dan is ie 5 minuten later weer zo lief dat ik hem bijna platknuffel, hihi!
En zijn kleine zusje natuurlijk ook, maar die is nog te klein voor het behang, haha, (dat komt vast over 2 jaar wel!).

tot over mijn oren!

alleen knuffelen is lastig, hij wordt  zo beweeglijk zodra ik hem oppak! Voel me af en toe net een klimpaal.

JJJJJJAAAAAAAA SUPER VEEL!!!!!!!!!!

Hij is vandaag een beetje ziek en komt nu heerlijk tegen mij aanliggen, en valt dan in slaap. Dit vind ik heerlijk. Ook als hij een lachbui krijgt dan kan ik heb wel op eten.

Wat kun je veel houden van je kind hè.

Groetjes van een ontzettende verliefde moeder. Angela

Jaaaaaaaaaaaaaaaa zelfde hier! Heerlijk he, bijzonder gevoel!
Ben soms zo verliefd op m dat het bijna gevaarlijk is de maxi cosi voorin de auto te hebben............dan kan ik mijn ogen regelmatig niet van m af houden en smelt helemaal.............

Geniet ervan
Groetjes Marieke

Hallo hier ook een verliefde mama hoor!!!
Zo lief klein meisje om helemaal bij weg te smelten vooral als ze lacht zo lief!!!
En ieder morgen hetzelfde als je naar haar bedje loopt krijg je een welkoms lachje, zoooooooo lieffff!!!
Dus we genieten hier ook van!!!!

Liefs Sandy

Oh wat heerlijk zo'n welkomst lachje....hier is het echt een grote ongeduldige show totdat de fles in zijn mond zit en dan kan er soms een heeeel klein lachje af! Maar wel heerlijk om m s ochtends weer te zien altijd

Terug
Bovenaan