Verliefd!

Heey!

Onze kleine Bodhi is morgen alweer 5 weken...de dagen vliegen om.
Ik ben zoo intens gelukkig en zo aan het genieten. Elke dag met hem is echt een groot feest!!
De wereld om mij heen gaat soms echt aan mij voorbij...
Vandaag hebben we weer foto's gemaakt van Bodhi en een afspraak gemaakt met een fotograaf voor een fotoshoot volgende week.
We zijn allevier zo verliefd op ons mannetje.
En omdat Bodhi zo tevreden is en nog zo veel slaapt heb ik overdag ook nog veel tijd voor leuke dingen met de oudste twee.

Soms ben ik een beetje een sentimentele muts...en realiseer ik mij dat alles echt de laatste keer is...wij zijn compleet nu.
Daardoor ben ik me nog meer bewust van alles. Zeker als ik kijk naar de oudste twee van 10 en 7...het is zo omgevlogen....

Ik ben erg benieuwd morgen bij het CB...
Hoop dat jullie allemaal net zo genoten hebben het afgelopen weekend!

Liefs Brigitte

Hey meid!

Wat fijn om je berichtje te lezen.
De liefde straalt eraf! En wat een mooie foto weer van Bodhi!!!
Ik hoop dat wij ook snel op zo'n grote blauw/roze wolk komen!
Aan de liefde ligt het iig niet!!!
Morgen eerst maar weer eens met Finn langs de huisarts;-(

Blijf zo lekker genieten van je man en 3 mooie kids!!!

Liefs Daan

Hey Daan,

Als ik het iemand gun om ook zooo te genieten en waar de liefde zo van af straalt dan ben jij het wel!
Ik had de hoop dat de medicijnen goed aan zouden slaan en het met Finn veel beter zou gaan...
Veel succes morgen weer bij de huisarts!!

Een dikke knuffel van mij.

Hey Brigitte,

Wat heerlijk om je bericht te lezen!
Leuk dat je een fotoshoot gaat doen. Wil ik met Lars ook doen. Wil een groot zwart/wit canvas doek van zijn hoofdje in de woonkamer..
Maar de foto's die je op hyves hebt staan lijken al van een shoot, heb je die zelf gemaakt? Echt heel mooi!

Hier ook echt aan het genieten, Lars doet het ook zo goed. Ben nog nooit zo verliefd geweest. Vaak zit ik naar hem te staren en dan moet ik gewoon huilen van geluk, heerlijk!

@ Daan, uit je reactie te lezen gaat het nog niet beter met Finn? :-( Echt ontzettend rot voor jullie. Ik hoop echt dat jullie snel net zo kunnen genieten als ons.
Heel veel succes vandaag bij de huisarts!

Liefs Kim

Hey kim.

Nee het gaat idd niet beter met Finn. De medicijnen lijken niets te doen. De aanvallen worden ook heftiger.
Ik heb vandaag zoals afgesproken de ha weer gebeld. Mocht ik niet eens langs komen. Ze konden toch niets doen dus ik moet gewoon vrijdag naar de ka gaan. Op mijn vraag waarom ik dan vandaag moest bellen als het niet ging kreeg ik het antwoord: dat willen we gewoon weten?!?!? Omdat??? Ik bedoel nu doen ze nog niets, grrrr.
Heb zo'n medelijden met mijn kleine ventje.

Gisteravond had Finn om 20.45 uur gedronken en s'nachts pas om 5.15 uur weer. Hij ging pas om 00.00 uur slapen maar toch er zat wel acht en een half uur tussen de voeding!!!! Zo trots op mijn kleine ventje!!!

Liefs Daan

Hey Daan,

Belachelijk dat ze zo met jullie om gaan bij de ha!! Waarom willen ze dat dan inderdaad weten? Je zou toch denken dat je dan langs moet komen als het erger is geworden...
Balen hoor!

Maar wel fijn dat er wat langer tussen de voedingen zit en hopelijk dat hij dan straks ook wat langer kan slapen. Snap dat je trots op hem bent!!

Heel veel sterkte ermee en ik hoop echt dat het snel beter met hem gaat.

Liefs Kim

Terug
Bovenaan