Heey!
Onze kleine Bodhi is morgen alweer 5 weken...de dagen vliegen om.
Ik ben zoo intens gelukkig en zo aan het genieten. Elke dag met hem is echt een groot feest!!
De wereld om mij heen gaat soms echt aan mij voorbij...
Vandaag hebben we weer foto's gemaakt van Bodhi en een afspraak gemaakt met een fotograaf voor een fotoshoot volgende week.
We zijn allevier zo verliefd op ons mannetje.
En omdat Bodhi zo tevreden is en nog zo veel slaapt heb ik overdag ook nog veel tijd voor leuke dingen met de oudste twee.
Soms ben ik een beetje een sentimentele muts...en realiseer ik mij dat alles echt de laatste keer is...wij zijn compleet nu.
Daardoor ben ik me nog meer bewust van alles. Zeker als ik kijk naar de oudste twee van 10 en 7...het is zo omgevlogen....
Ik ben erg benieuwd morgen bij het CB...
Hoop dat jullie allemaal net zo genoten hebben het afgelopen weekend!
Liefs Brigitte
Onze kleine Bodhi is morgen alweer 5 weken...de dagen vliegen om.
Ik ben zoo intens gelukkig en zo aan het genieten. Elke dag met hem is echt een groot feest!!
De wereld om mij heen gaat soms echt aan mij voorbij...
Vandaag hebben we weer foto's gemaakt van Bodhi en een afspraak gemaakt met een fotograaf voor een fotoshoot volgende week.
We zijn allevier zo verliefd op ons mannetje.
En omdat Bodhi zo tevreden is en nog zo veel slaapt heb ik overdag ook nog veel tijd voor leuke dingen met de oudste twee.
Soms ben ik een beetje een sentimentele muts...en realiseer ik mij dat alles echt de laatste keer is...wij zijn compleet nu.
Daardoor ben ik me nog meer bewust van alles. Zeker als ik kijk naar de oudste twee van 10 en 7...het is zo omgevlogen....
Ik ben erg benieuwd morgen bij het CB...
Hoop dat jullie allemaal net zo genoten hebben het afgelopen weekend!
Liefs Brigitte