verliep even anders...

Gister ochtend weer naar de afspraak bij de gyn..toen ging ze even met de echo kijken hoe de kleine lag,was ze gedraaid,hoofdje boven en stuit naar beneden,ze voelde ook inwendig of mn oefenweeen nog ontsluiting hadden veroorzaakt en ze voelde de billetjes :( maar nog steeds maar vingertop ontsluiting.
Vorige wk woensdag toen ik met weeen int zh lag,lag ze nog wel goed.
Nu al ondeugend.
Dus ze moesten haar gaan draaien,na wat telefoontjes direct door naar de afdeling.
Mn man was gelukkig mee.
Moest eerst aan de ctg voor hartfilmpje vd baby en mijn harde buiken, waren ook weer aanwezig.
Toen infuus voor tijdelijke weeenremmers zodat mn buik soepel is.
Nog even aan de ctg, met de echo controleren hoe ze lag,en toen ging ze haar draaien..auw..geen pretje..gelukkig ging het vlot.en lag ze weer goed.nog even aan de ctg blijven om te kijken of het goed ging met ukkie en daarna mochten we naar huis.
Kreeg ik weer pijnlijke harde buiken die door trokken naar mn rug maar zakte uiteindelijk weer.
Nu hopen dat ze blijft liggen,maar gi av was ze weer flink in de weer.
Moet donderdag weer terug om te kijken hoe ze dan ligt,als ze weer gedraaid is gaan ze dr weer draaien maar het dan waarschijnlijk ook opwekken..hoop echt dat het niet lang meer duurt,kost allemaal zoveel energie en je moet wel door met 3 kids thuis..geeuw..

Balen zeg, dat gedraai schijnt inderdaad geen pretje te zijn. Kost inderdaad veel energie en die heb je hard nodig voor de andere 3 kids. Hopelijk blijft ze nu braaf liggen en laat de bevalling niet zo lang meer op zich wachten!

Mijn eerste dochter hebben ze destijds ook gedraaid, maar die draaide inderdaad gewoon weer terug.

Voor mijn dochter had ik een keizersnede en een natuurlijke bevalling gehad, dus de gynaecoloog zei tegen me, ga naar huis, pak je tas en je wordt morgen ingepland voor een keizersnede.

Uiteraard ging alles toen heel snel! En de dag erop was onze dochter geboren!

@de allerlaatste...ik heb jaar geleden ook een keizersnee gehad en daarvoor ook gewoon bevallen v bijna 9 ponder..wil zo graag gewoon bevallen.maar inleiden na een keizersnee is ook weer link..@mandje1990 hoop echt dat ze blijft liggen maar ze is behoorlijk druk en heeft de ruimte.
@1975Twin...hoop ook dat het eens door gaat zetten,heb behoorlijk veel harde buiken en oefenweeen..

Nou dat verwacht je ook niet zeg. Kom je daar kind gedraaid, hoe doet ze het :) nou hopen dat ze hoed blijft liggen! Kan me voorstellen dat het erg vermoeiend is.

Terug
Bovenaan